Auteur Topic: ric-codes delen op één site....  (gelezen 6624 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline swoike

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
ric-codes delen op één site....
« Gepost op: 10 mei 2008, 13:03:54 »
Voor diegenen die hun ric-codes willen delen: http://astrid.awardspace.info/  ;)

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2008, 13:40:10 »
Je moet je inschrijven en ik heb geen password  :)

Ik zal anders al mijn bijdrage in een apart topic zetten. Zo komen we er misschien ook wel :-)
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Offline Ronnymax

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 114
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2008, 16:00:16 »
Heb mij geregistreerd op genoemde website doch ik geraak daar niet verder. Krijg volgende melding: You are not authorised to access this view in Zoho Creator. Go to Home.
Kan het niet wat eenvoudiger? Anders doe ik wel verder op mijn manier.
Ronnymax

Offline swoike

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2008, 18:03:54 »
Citaat
Heb mij geregistreerd op genoemde website doch ik geraak daar niet verder. Krijg volgende melding: You are not authorised to access this view in Zoho Creator. Go to Home.
Kan het niet wat eenvoudiger? Anders doe ik wel verder op mijn manier.
Ronnymax

Hopelijk nu aangepast !  :oops:

Offline Ronnymax

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 114
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #4 Gepost op: 10 mei 2008, 20:56:00 »
Codes provincie Antwerpen in mijn bezit werden ingegeven. Morgen worden deze van Brabant ingegeven.

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2008, 22:42:06 »
Ik heb mijn lijst hier op dit forum bij RIC-codes België geplaatst. Veel van deze websites schieten als paddenstoelen uit de grond om dan al gauw stil te vallen.

Niemand geïnteresseerd om in het gedeelte België Algemeen mee te helpen aan een lijst met de frequenties die nog worden gebruikt op het analoge net?
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Offline Ronnymax

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 114
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #6 Gepost op: 11 mei 2008, 07:39:55 »
Kan daar wel bij helpen. Heb nog enkele lijsten liggen maar het probleem is dat veel van die frequenties achterhaald zijn en niet meer werken. Het zou dan best zijn dat deze per streek samengesteld worden en dat elk de frequenties geeft die hij nog regelmatig ontvangt. Ik ga mij voorlopig wel bezig houden met de riccodes en issicodes want daar zijn er nog heel wat integeven.

Offline Ronnymax

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 114
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2008, 13:39:19 »
Swoike
Ik weet niet vanwaar die database komt maar is het misschien mogelijk om bij gebruiken ook privegebruikers toe te voegen? ik heb hier ook nog enkele privé gebruikers. Anders plaats ik ze onder brandweer met de opmerking privégebruiker.
Groeten
Ronnymax

Offline Ronnymax

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 114
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2008, 13:42:33 »
Voor Asterix900
Voor het analoge web kunnen we misschien werken op de zelfde manier als de database van Swoike. Neem misschien eens kontakt met Swoike en dan kan iedereen die wil de frequenties van zijn streek die nog ontvangst geven invullen.
groeten Ronnymax

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #9 Gepost op: 12 mei 2008, 17:01:28 »
Swoike,

mijn bijdrage vind je op: viewtopic.php?f=34&t=6463&st=0&sk=t&sd=a&start=520 (één van de laatste pagina's)

Zie je het zitten ook een database van de analoge freqs. op te nemen?
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Offline swoike

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2008, 23:40:04 »
Citaat
Swoike,

mijn bijdrage vind je op: viewtopic.php?f=34&t=6463&st=0&sk=t&sd=a&start=520 (één van de laatste pagina's)

Zie je het zitten ook een database van de analoge freqs. op te nemen?

Wordt aan gewerkt, laat het een van de volgende dagen weten.  ;)

Offline GSteven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 141
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #11 Gepost op: 16 mei 2008, 15:33:00 »
Misschien een extra gebruiker Rode Kruis?

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #12 Gepost op: 28 mei 2008, 11:46:28 »
Een nieuwe filter zou handig zijn nl: "CB" omdat deze de laatste tijd ook veel aan het testen zijn

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: ric-codes delen op één site....
« Reactie #13 Gepost op: 3 juni 2008, 22:08:12 »
Op viewtopic.php?f=34&t=6463&st=0&sk=t&sd=a&start=520 vind je mijn bijdrage. Kwil je ook gerust mijn filter-bestand doorsturen. Ik stel mij ook vragen bij verschillende RIC's die op de website van Swoike werden ingegeven. Die volgen immers de alfabetische logica niet...
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)