Auteur Topic: Frequentie lijst (favorieten) overzetten van SDS100 naar UBCD3600xlt?  (gelezen 1283 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Just Listen

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
Hallo kenners, kunners en weters,

Kun je de lijst van favorieten (de frequentie lijsten) overzetten van de SDS100E naar de UBCD3600XLT? En zo ja hoe? Sentinel?

Idee is om een basis lijst bij te houden op de SDS100E en deze dan periodiek overzetten naar de UBCD3600XLT Zijn deze uitwisselbaar?

Anthony

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Re: Frequentie lijst (favorieten) overzetten van SDS100 naar UBCD3600xlt?
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2022, 21:03:35 »
ja kan via sentinel heb ik ook gedaan

Offline Just Listen

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
Re: Frequentie lijst (favorieten) overzetten van SDS100 naar UBCD3600xlt?
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2022, 09:29:02 »
Hallo Erik,

Het lukt me wel, maar het werkt niet. Kan met Sentinel de database van de SDS100 netjes inlezen.
Favorieten zijn dan ook in Sentinel aanwezig en te bewerken.  Zet de target op de UBCD3600 en schrijf e.e.a. naar deze scanner.
Dat gaat ook zonder foutmeldingen. Als ik dan in de favorieten map op het kaartje op de scanner kijk staan daar de files ook op.

Start vervolgens de scanner opnieuw op dan zegt deze "Nothing to scan" Kijk ik op de scanner in de favorieten lijst dan staat er daar geen. (niets).
Lees ik de scanner uit met ARC536PRO dan zijn alle lijsten aanwezig en kan ik die gewoon downloaden, bewerken en weer terug zetten in de 3600.

Gek genoeg kan ik de UBCD3600 ook niet uitlezen met de Sentinel software. Krijg daar dan niet de favoirieten binnen.

Nu las ik ergens over een verkeerde versie van Sentinel. Misschien is dat mijn probleem? Het is de BCDx36HP versie 2.03 (revisie 00) geen updates....

Weet jij meer?

Anthony

Offline Hennie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • PC5L
Re: Frequentie lijst (favorieten) overzetten van SDS100 naar UBCD3600xlt?
« Reactie #3 Gepost op: 2 september 2022, 09:35:07 »
Heb je in Sentinel bij EDIT - PROFILE  de kolommen Monitor en Download wel op YES staan?

Offline Just Listen

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
Re: Frequentie lijst (favorieten) overzetten van SDS100 naar UBCD3600xlt?
« Reactie #4 Gepost op: 2 september 2022, 10:25:34 »
Hallo Hennie,

Ja ook naar gekeken, maar dat maakt niet uit / is niet de oplossing.

Nieuw kaartje geprobeerd. Volledige reset van de scanner geprobeerd. Laatste versie software en firmware.

Ik denk dat ik maar gewoon moet gaan knippen en plakken  :)

Bedankt!

Anthony

Offline Just Listen

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
Re: Frequentie lijst (favorieten) overzetten van SDS100 naar UBCD3600xlt?
« Reactie #5 Gepost op: 2 september 2022, 17:10:25 »
Nog even een update ter informatie.  

Ik heb de HPD files via ProScan software kunnen inlezen en als ik die daarna overstuur naar de 3600XLT dan lijkt alles te werken.

Het waarom ben ik nog niet uit, maar in ieder geval lukt het op deze manier.

Anthony