Auteur Topic: Eerst maar even voorstellen  (gelezen 782 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Dulphiensten

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Eerst maar even voorstellen
« Gepost op: 18 januari 2024, 03:14:15 »
Hallo,

Ik ben Dulphiensten. Jup. Dat doe ik zoveel dat ik in het dagelijks leven per ongelijk ook zaken omdraai. Het begon als grap, maar nu is het bijna een vloek.

Afijn. Ik ben recentelijk geïnteresseerd geraakt in P2000. Het greep me. Van de uitzending ervan op 169.650, de FLEX codering, maar meer nog, wat daarna komt; een bericht en een set capture codes.

Voor de gein ben ik een webapp begonnen die met die twee gegevens een weergave maakt die aansluit bij wat men tegenwoordig van moderne diensten verwacht. Al snel begon ik een database met onder andere de vertaling van capture codes naar prettige uitleg. Daarbij heb ik veel steun gevonden bij andere mensen met eenzelfde idee. Toch viel mij al snel op dat veel bronnen ogenschijnlijk al een hele poos niet meer bijgewerkt zijn. Daar begon mijn jacht om het te actualiseren.

Afijn, zoals vele hier, geniet ik van deze hobby. Maar het leek mij fijn om hier te registreren zodat ik met wat vraagjes eens kan overleggen met andere die dezelfde hobby delen.

Lang verhaal kort; hoi!

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2370
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Eerst maar even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2024, 14:58:36 »
Welkom, veel plezier met de hobby en op dit forum. Grt. Werner.