Auteur Topic: Proxcom Pro 7  (gelezen 4007 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline [Niet meer actief]

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Proxcom Pro 7
« Gepost op: 26 juni 2012, 20:18:00 »
Hallo,

"Op de zaak" is men bezig met onderzoek naar een nieuwe repeater/installatie in combinatie met een nieuwe frequentie. Naast een aantal Motorola apparaten (GP344, GP388, GM enz) zijn er ook een 10tal portofoons van het merk Proxcom aanwezig. Het betreft hier de Proxcom Pro 7. Zie onderstaande foto. De enige informatie over deze porto die ik kan vinden komt van http://www.securitysupplyservices.nl. Zij verkopen deze porto's blijkbaar.

Ik zou deze porto graag willen omprogrammeren naar de nieuwe frequentie. Dit moet mogelijk zijn (het is een service die SSS ook aanbied) maar ik vind het onzin om ze op te gaan sturen en te betalen voor een actie die ik zelf uit ga voeren met de Motorola apparatuur.

Is er iemand die ervaring heeft in het programmeren van deze dingen? Of kan iemand mij wijzen op de link naar de programmeerkabel/software die ik nergens kan vinden? Op de zijkant van de portofoon zitten de welbekende jack pluggen, eentje 3,5mm en eentje 2,5mm.

Alle tips worden zeer op prijs gesteld  :)

Groeten.

Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline chatjozef

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 217
Re: Proxcom Pro 7
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2012, 15:27:04 »
Het lijkt veel op de Kenwood TK3307



En ga er vanuit dat de plug aan de ziijkant dan ook de Kenwood aansluiting is. dit gebeurd veel bij de minder bekende merken.
Groet,
Stephan

Offline [Niet meer actief]

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: Proxcom Pro 7
« Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2012, 18:14:36 »
Maar ka ik hem dan ook programmeren met de kabel en software voor een TK3307?
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline Hent

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 14
Re: Proxcom Pro 7
« Reactie #3 Gepost op: 1 oktober 2012, 05:43:57 »
kijk eens bij: www.portofoon-toebehoren.nl
Maar hij lijkt sterk op een Kenwood,en die kabeltjes hebben ze daar.
Software er voor zou ik navragen als ik jou was,en kabeltje,neem er een met serieele aansluiting.

Offline Vrolijke Fietser

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 279
Re: Proxcom Pro 7
« Reactie #4 Gepost op: 1 oktober 2012, 16:39:05 »
link werkt niet !!

Dit is de juiste http://portofoontoebehoren.nl/
De groeten van Bob.