Auteur Topic: Uniden-Bearcat UBC120XLT  (gelezen 5658 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Teun

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 18
Uniden-Bearcat UBC120XLT
« Gepost op: 8 augustus 2007, 17:01:56 »
Hallo allemaal,
sinds een tijdje gebruik ik de ouwe scanner van mijn ma die ik achter het schot vandaan heb gevist.
hierbij vond ik helaas geen gebruikt aanwijzing of een papiertje waarop stond wat ik ermee kon.
mijn vraag is, zijn er meer mensen met deze scanner en of een van jullie mij dan kan vertellen wat de mogelijkheden zijn, wat ik er mee kan doen en wat ik niet kan ontvangen, het bevat een 9band radio scanner.
ook heb ik een binne antenne gevonden van 1mtr maar hij werkt niet goed met mijn kleine draagantenne kom het gaat om de volgende antenne : Multistick-DX
het betreft een 4bands scanner  Vhf - L ( 60-90 Mhz ) AIR ( 108 - 136 Mhz )
VHF - H ( 138 - 174 ) UHF ( 380 - 525 )
hij heeft een rare aansluiting naar mijn idee, er zit een gat en aan de zeikant 4inhammetjes en in die inhammetjes moet ik weet een uitsteeksel stoppen van het snoer die naar me antenne gaat, als iemand mij snapt hoop ik dat iemand mij ok kan helpen,

mvg
Teun

Offline maikelv

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 166
Re: Uniden-Bearcat UBC120XLT
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2007, 16:28:43 »
Misschien dat je eens een foto kunt maken van die aansluiting Teun, maakt het voor de mensen hier ook iets duidelijker waar ze mee te maken hebben  ;)

Offline Teun

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 18
Re: Uniden-Bearcat UBC120XLT
« Reactie #2 Gepost op: 9 augustus 2007, 16:29:36 »
Citaat van: "maikelv"
Misschien dat je eens een foto kunt maken van die aansluiting Teun, maakt het voor de mensen hier ook iets duidelijker waar ze mee te maken hebben  ;)

zat ik zelf ookal aan te denken, bedankt.
laat maar hangen, antenne is kapot verklaart. bedankt voor de aandacht.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1986
Re: Uniden-Bearcat UBC120XLT
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2007, 17:46:51 »
Teun, reacties s.v.p. in het bestaande onderwerp in plaats van in een prive bericht.

Citaat
beste Remon,

nog even een vraagje over jou antenne,
is die ook geschikt om gewoon binnen t houden, want ik wil hem buiten niet hangen wegens gedoe en gezeur van mensen uit de buurt.
en is de antenne ook geschikt voor mijn scanner om leuke dingen mee t ontvangen ?

Ik heb de X50N ook binnen staan, op een stukje verwarmingspijp aan het hekje om het trappengat van de zolder.

Het ontvangst is stukken beter dan een opsteekantennetje.

Met de juiste aansluitplug is de antenne ook geschikt voor je scanner.