Auteur Topic: Jupiter pro v9.1 (vraag over instelling)  (gelezen 2259 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline 112Dinxperlo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Jupiter pro v9.1 (vraag over instelling)
« Gepost op: 28 maart 2011, 21:32:37 »
Beste lezer(s),

Heb even een vraagje die ik zo nauwkeurig mogelijk probeer te omschrijven.
Sinds kort heb ik de Jupter pro v9.1 pager, die me erg goed bevalt.
Vorige maand is hier de politie ook via de pager begonnen, en deze heb ik er uiteraard ingezet.
Wel gaat deze per onze hele regio, dus ik krijg alle meldingen zelfs die die ik niet wil.

Ik heb bij filter mijn plaatsen neergezet, dus bij Filter 1 Dinxperlo en Filter 2 Aalten.
Ik heb de riedel op 000000000 gezet en alleen bij die 2 woorden op piepen.
Wat nu het probleem is, is dat mijn pager gewoon bij alle meldingen piept ook bij meldingen waar geen Dinxperlo of Aalten in voorkomt.
Dit is erg vervelend want hij gaat hierdoor vaak voor niks af.

Heeft iemand hie verstand van? Hoe kan ik dit oplossen? Of is dit alleen mogelijk met een programmeerset?
Alvast bedankt.

Youri Siemes

Leen Ansems

  • Gast
Re: Jupiter pro v9.1 (vraag over instelling)
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2011, 06:01:15 »
Als je de capcode waarop deze berichten binnen komen niet op prio gezet hebt, zou het inderdaad moeten werken.
De normale meldingen zouden dan stil moeten blijven en de gefilterde een prio opleveren. Ergens zit er dus iets verkeerd, maar dat is op afstand bijna niet te zeggen. Met een programmeerunit is het programmeren via de pc een stuk gemakkelijker en heb je een beter overzicht. Bovendien heb je toegang tot instellingen die niet handmatig in te stellen zijn. Je zou ook hulp kunnen vragen van een forumlid die in de buurt woont en een programmer bezit.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2370
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Jupiter pro v9.1 (vraag over instelling)
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2011, 18:35:56 »
Citaat van: "112Dinxperlo"
Beste lezer(s),

Heb even een vraagje die ik zo nauwkeurig mogelijk probeer te omschrijven.
Sinds kort heb ik de Jupter pro v9.1 pager, die me erg goed bevalt.
Vorige maand is hier de politie ook via de pager begonnen, en deze heb ik er uiteraard ingezet.
Wel gaat deze per onze hele regio, dus ik krijg alle meldingen zelfs die die ik niet wil.

Ik heb bij filter mijn plaatsen neergezet, dus bij Filter 1 Dinxperlo en Filter 2 Aalten.
Ik heb de riedel op 000000000 gezet en alleen bij die 2 woorden op piepen.
Wat nu het probleem is, is dat mijn pager gewoon bij alle meldingen piept ook bij meldingen waar geen Dinxperlo of Aalten in voorkomt.
Dit is erg vervelend want hij gaat hierdoor vaak voor niks af.

Heeft iemand hie verstand van? Hoe kan ik dit oplossen? Of is dit alleen mogelijk met een programmeerset?
Alvast bedankt.

Youri Siemes

Is je 3e filter woord misschien een spatie?
(Standaard instellingen zijn vaak "filter match as priority". Daarom piept hij dan wellicht. Alleen met progger aan te passen.)