Auteur Topic: Aankoop en waar.  (gelezen 2400 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Ruud.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 109
  • Ruud.
Aankoop en waar.
« Gepost op: 4 mei 2018, 12:14:20 »
Hallo,mijn vraag is meer gericht aan Johan Beck,maar ook aan de andere mede-forumleden.
Johan,ik las gisteravond in 1 van je vele stukjes,dat je je apparatuur kocht bij Abe in Rotterdam.
Ik ging hun site bekijken,en zag,dat bijvoorbeeld,de UBC 125xlt tot 15 euro duurder was,dus hij zal met andere spullen ook wel een stukje duurder zijn,want ik zie prijzen van 145,95,149,95 euro,voorbij komen.
Mijn vraag is,koop je daar,omdat de service zeer goed is,zoals je zelf aangaf,en dus betrouwbaar,of vertrouw jij andere minder?
Ik ben toch weer van plan om me op scanner-ijs te begeven,en wel met de aankoop van een UBC 125xlt.
Na een debacle van de 3500xlt,waarbij me de moed in de schoenen zonk,heb ik toch weer de draad opgepakt,en het materiaal,wat ik nog had,te voorschijn gehaald,en ben ik klaar om deze poging te gaan wagen,en dit is ook voornamelijk gekomen door al die berichtjes van jullie,betreffende alles van de UBC 125xlt,wat ik de afgelopen dagen door gespit hebt,mijn dank daarvoor.
Ubc.9000xlt,Ubc.3000xlt,Ubc.280xlt,Ubc.125xlt,Sony AIR7,National Panasonic R100.
Antenne-Diamond-D150,Diamond-D777 (2x).

Offline dijk

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 139
Re: Aankoop en waar.
« Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2018, 12:44:09 »
Hallo Ruud
Ik heb er 1 gekocht bij ABE  zelf opgehaald.
En 2 bij JBE Breda , via post.nl
Allebei Top zaken
JBE is nu bestellen. morgen in huis, en heel netjes verzorgd .
Groeten chiel

https://www.jbe.nl/nl/communicatie/luchtvaart-band-radios/airband-receivers/5909-bearcat-uniden-ubc-125xlt
2 x UBC125XLT , 3 x UBC370CLT
Sangean ATS 909X2
Comet SB-7            
Diamond NR-770H   Diamond SG-7500
Sirio Performer 600 PL
Diamond MR-77B  , Diamond RH771

Offline 1kilowatt

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 142
Re: Aankoop en waar.
« Reactie #2 Gepost op: 4 mei 2018, 17:42:16 »
mocht je AIRMILES sparen ??!! en behoorlijk wat gespaard hebben kijk dan eens bij bol.com
heb ik die van mij daar ook gekocht met  nog een dikke korting van het inwisselen van airmiles.
 8)

Offline Ruud.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 109
  • Ruud.
Re: Aankoop en waar.
« Reactie #3 Gepost op: 4 mei 2018, 18:32:41 »
Hallo Ruud
Ik heb er 1 gekocht bij ABE  zelf opgehaald.
En 2 bij JBE Breda , via post.nl
Allebei Top zaken
JBE is nu bestellen. morgen in huis, en heel netjes verzorgd .
Groeten chiel

https://www.jbe.nl/nl/communicatie/luchtvaart-band-radios/airband-receivers/5909-bearcat-uniden-ubc-125xlt

Bedankt Chiel,ik heb,bij JBE al mijn antennes vandaan,en daar had ik geen klagen over,maar ik las,in een oud topic,van Johan dat hij daar kocht,maar wel met een behoorlijk prijsverschil,dus zal het wel JBE worden,ik ga,in ieder geval wel met goede moed een restart maken.
Ubc.9000xlt,Ubc.3000xlt,Ubc.280xlt,Ubc.125xlt,Sony AIR7,National Panasonic R100.
Antenne-Diamond-D150,Diamond-D777 (2x).

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21664
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Aankoop en waar.
« Reactie #4 Gepost op: 4 mei 2018, 18:46:06 »
Radio Abe is voor mij gewoon makkelijk te bereiken. Ik heb geen auto dus ben aangewezen op het OV. Even met de trein naar Rotterdam en dan een stukje met de tram, een stukje wat ik ook vaak heb gelopen. Wat dat betreft is JBE een stuk lastiger te bereiken en ook verder weg.

Offline Able Archer83

  • Onderscheppen van elektronische signalen spraak en data.
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • You don have to scream i can hear you very well !!
Re: Aankoop en waar.
« Reactie #5 Gepost op: 4 mei 2018, 19:26:20 »
ik moet zeggen dat ik vroeger graag bij abe kwam, vol op bakkies / ontvangers en antennes maar de laatste keer dat ik er kwam was een hoop van die oude glorie weg en gaf de winkel een dooie aanblik.

De medewerker vertelde me dat ze veel online doen en dat er weinig vraag nog naar is in de winkel zelf begrijpelijk maar ... ja