Auteur Topic: Satcom  (gelezen 2450 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Shorty

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 480
Satcom
« Gepost op: 24 augustus 2011, 18:00:33 »
Ere die ere toekomt,

Counterstrike bedankt voor je advies!

Een tijd geleden, drie jaar dacht ik, kocht ik van jou een antenne voor het Satcom gebeuren. Eigenlijk sinds de verhuizing hier naartoe geen tijd gehad om me echt erin te verdiepen... Vorige week opnieuw de draad en de antenne opgepakt en na advies over mijn AR5000 settings van jou, begon het beest opeens te praten: Braziliaanse piraten... Eerst gedacht om daarna een standaard voor die antenne te maken, of om een camera statief te gebruiken, maaaaaar... die antenne lag op een houten stoel en dat werkt uitstekelbaar, dus laten liggen... is trouwens hyper gevoelig die antenne... en nou maar zoeken/wachten op andere interessante freqs...anyone?

Maar goed, Counterstrik en en forumleden..mijn dank is groot en mijn AS5000 is nu vol...

Grtz en 73

Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France

Offline Shorty

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 480
Re: Satcom
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2011, 21:02:35 »
Misschien had ik de vorige post beter onder "militair" kunnen plaatsen. Een idee om iets nieuws met : "'milsatcom" te beginnen?.

Vr gr

Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France