Auteur Topic: Vraag over instellingen birdy pager  (gelezen 3393 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Ate

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Vraag over instellingen birdy pager
« Gepost op: 30 oktober 2015, 12:08:40 »
Hallo allemaal,

Ik zit even met een vraag en ik hoop dat er een aantal mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen. Een tijdje geleden heb ik een Birdy pager met programmeerset aangeschaft. Ik heb toen met de programmeerset de pager naar mijn eigen wensen in kunnen stellen.

Omdat ik na een tijdje de instellingen weer eens wilde wijzigen, heb ik de pager opnieuw geprogrammeerd. Nadat ik de pager opnieuw had geprogrammeerd, kreeg ik niet meer de normale P2000 meldingen binnen. Bij elke melding kwam er opeens de tekst: 'tone only' in beeld te staan. Ik weet nu niet meer hoe dit kan veranderen en wat de oorzaak van dit foutje is.

Ik hoop daarom dat er een aantal mensen zijn die hier meer over weten of mij hiermee kunnen of willen helpen.

Met vriendelijke groet,

Ate Atema

Offline Pe

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 335
Re: Vraag over instellingen birdy pager
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2015, 20:14:14 »
Hallo allemaal,

Ik zit even met een vraag en ik hoop dat er een aantal mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen. Een tijdje geleden heb ik een Birdy pager met programmeerset aangeschaft. Ik heb toen met de programmeerset de pager naar mijn eigen wensen in kunnen stellen.

Omdat ik na een tijdje de instellingen weer eens wilde wijzigen, heb ik de pager opnieuw geprogrammeerd. Nadat ik de pager opnieuw had geprogrammeerd, kreeg ik niet meer de normale P2000 meldingen binnen. Bij elke melding kwam er opeens de tekst: 'tone only' in beeld te staan. Ik weet nu niet meer hoe dit kan veranderen en wat de oorzaak van dit foutje is.

Ik hoop daarom dat er een aantal mensen zijn die hier meer over weten of mij hiermee kunnen of willen helpen.

Met vriendelijke groet,

Ate Atema

Goede avond,

Ik heb even een standaard file/test file uitgelezen en, als je hem in vult op die manier moet het goed gaan, hoop dat je wat aan de volgende uit leg hebt:
|capcode|oproepen|niks|niks|vink|kleur display|...enz.

Groet Hans Peter

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4909
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Vraag over instellingen birdy pager
« Reactie #2 Gepost op: 25 november 2015, 20:21:18 »
Omdat ik na een tijdje de instellingen weer eens wilde wijzigen, heb ik de pager opnieuw geprogrammeerd.

Handig dat je een backup had gemaakt van je pager. Oh wacht.  :o

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2365
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Vraag over instellingen birdy pager
« Reactie #3 Gepost op: 25 november 2015, 21:16:51 »
1e Tabblad: Enkel toon aangevinkt. Even uitvinken, thats all.

En zoals Rene zegt, backup maken. Dus eerst lezen, opslaan, wijzigen, programmeren. Bij fouten, de backup terug zetten.

Succes !