Auteur Topic: Blackbox vraagje  (gelezen 3331 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline Argon

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Blackbox vraagje
« Gepost op: 11 oktober 2011, 14:36:03 »
Beste,

Ik ben de verschillende fora wat aan het doornemen en ben ondertussen al wat wijzer. Hier mijn vraag wat ik zou willen doen:

Ik woon in België en zou graag enkele brandweer korpsen volgen, ik koop dan zoals ik het lees best zo'n Blackbox die ik daarna aansluit op mijn computer (de nieuwe versie met USB zal het makkelijkste zijn dacht ik?). Ik installeer en configureer PDW en kan dan zo alle signalen ontvangen van "alle" korpsen in België? Daar deze mij niet allemaal interesseren kan ik gebruik maken van de filter en enkel de korpsen selecteren die ik wil zien?

Via de mail notificatie die in PDW zit kan ik daarna automatisch een mail laten versturen naar mijn adres als een korps die ik volg wordt opgeroepen? Ik zou dit laten doorsturen naar mijn Android gsm en zo heb ik eigenlijk ook een soort van "pager" in mijn zakken.

Klopt mijn redenering wat?

P.S.: wat is beter? de Blackbox of Flexbox?

Leen Ansems

  • Gast
Re: Blackbox vraagje
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2011, 15:16:54 »
De flexbox is puur voor het Nederlandse P2000 systeem en die moet je dus niet kopen.
De versie die speciaal voor Astrid Paging is, heeft de naam blackbox en werkt op 169.625 MHz.

Offline Argon

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: Blackbox vraagje
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2011, 15:33:52 »
Oke, thx.

Klopt de rest van mijn verhaal naar uw mening?

Leen Ansems

  • Gast
Re: Blackbox vraagje
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2011, 19:09:55 »
Oke, thx.

Klopt de rest van mijn verhaal naar uw mening?

Ik ben geen bezitter van zo'n box en moet je het antwoord dus schuldig blijven. Er zijn wel forumleden die hem wel hebben. 't is momenteel overal rustig, ook op dit forum. Daarom kan het even duren voor er iemand je een goed antwoord kan geven.

Offline sjef48

  • chauffeur int.
  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 57
  • ben een hollandsebelg
    • welkom bij Sjef
Re: Blackbox vraagje
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2011, 10:51:19 »
ik heb een vraagje,
wie kan mij helpen hiermee?, hoe kan ik pdw/blackbox instellen zodat de logs, en de meldingen
 opgeslagen worden op de pc zodat ik ze naderhand na kan kijken,
ik werk met windouws 7, 64 bit
graag een reactie
b.v.d.
DE BRANDWEER DOET HET ALS ZE ZIJN UITGERUKT,

KEEP ON TRUCKING.


NAC BREDA, DE PAREL VAN HET ZUIDEN.

EENS BREDANAAR ,ALTIJD BREDANAAR.

Offline RenWvZ

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 309
Re: Blackbox vraagje
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2011, 09:23:44 »
Sjef48, zie de PDW Manual v3.0 - augustus 2010 bladzijde 11
Open /Sluit  Logfile
Opent de PDW Logfile dialoogvenster:
 (afbeelding)

Activeer Logfile
Activeert de PDW Logfile en de onderstaande opties.

Bladeren
Hiermee kunt u bladeren naar een logbestand, of u kunt rechtstreeks een bestandsnaam intypen.
 
Gebruik datum als bestandsnaam
Laat PDW gebruik maken van de huidige datum voor de logfile naam, en begint elke nieuwe dag een nieuwe logfile . De datumnotatie kan worden ingesteld in Opties -> Algemeen.

Kolommen die worden gelogd
Hiermee kunt u selecteren welke bericht kolommen worden weergegeven in de logfile.

Voor het gemak even in het Nederlands  ;)

René van Zon