Auteur Topic: "draaiholster"  (gelezen 10605 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: "draaiholster"
« Reactie #15 Gepost op: 30 april 2008, 12:12:37 »
Citaat van: "ZwarteZee"
Op marktplaats wordt momenteel een holster voor Jupiter, Galaxy en Bravo pagers aangeboden. Zoek op pagertasje of op p2000.

Zoals Johan Beck al (terecht) opmerkte vraag ik me af in hoeverre jij aandelen hebt in Marktplaats, of wellicht die hoesjes, of ben je zelf soms de verkoper? Nu staan 5 oude onderwerpen weer zinloos bovenaan, allen met bovenstaande tekst als laatste reaktie. Beetje overbodig lijkt mij...

Citaat van: "Leen Ansems"
Het schermformaat van een Galaxy is heel anders dan van een Jupiter of Bravo. Het kan dus nooit een tasje zijn wat voor alles te gebruiken is.

Nouja, de pagers schelen voornamelijk iets in dikte, waardoor de Galaxy waarschijnlijk strakker zal zitten dan de Jupiter. Het schermformaat is een heel ander punt, mits de voorzijde van z'n hoesje volledig transparant is dan kun je toch gewoon de gehele voorzijde van de pager zien?

Goed, het lijkt me ook niet echt ideaal, zo'n universeel hoesje. Zoiets kun je beter op maat verkopen, maar volgens mij moet het gewoon passen, zeker als de zijkanten rekbaar zijn, net als bij veel GSM-hoesjes.

Groeten, Peter.

Offline Marco

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 143
Re: "draaiholster"
« Reactie #16 Gepost op: 30 april 2008, 15:36:52 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "ZwarteZee"
Op marktplaats wordt momenteel een holster voor Jupiter, Galaxy en Bravo pagers aangeboden. Zoek op pagertasje of op p2000.

Zoals Johan Beck al (terecht) opmerkte vraag ik me af in hoeverre jij aandelen hebt in Marktplaats, of wellicht die hoesjes, of ben je zelf soms de verkoper? Nu staan 5 oude onderwerpen weer zinloos bovenaan, allen met bovenstaande tekst als laatste reaktie. Beetje overbodig lijkt mij...
Groeten, Peter.

Te zien aan zijn woonplaats en de woonplaats bij de advertentie op MP verkoopt hij ze zelf.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline ZwarteZee

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 42
Re: "draaiholster"
« Reactie #17 Gepost op: 30 april 2008, 17:04:06 »
Ikzelf heb me het apezuur gezocht op internet om een fatsoenlijk tasje te vinden dat in de praktijk onder zwaardere omstandigheden beter voldoet dan het bijgeleverde plastic holster.

Omdat het er op lijkt dat er meerdere mensen hetzelfde probleem hebben gehad en waarchijnlijk nog hebben, leek het me een positieve bijdrage om op dit forum bij de betreffende threads melding te maken van deze tasjes. Blijkbaar vind een select gezelschap leden van het scannerforum dit geen positive bijdrage voor de P2000 pager 'luisteraars' en vinden zij het nodig om niet ter zake doende negativiteit te uiten over mijn bijdrage.

Peter Hunt is in mijn ogen een positieve uitzondering, hij is kritisch maar kraakt het product en degene die het bericht heeft geplaatst niet bij voorbaat al af.

Met vriendelijke groet,

Een teleurgesteld forumlid.
Een dag geen techniek, is een dag niet geleefd.....

Jupiter Pro V8.6
Nikon D80
18-70mm ED-IF AF-S DX Zoom
70-300mm AF-S VR Zoom
Speedlight SB-600

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: "draaiholster"
« Reactie #18 Gepost op: 30 april 2008, 17:54:54 »
Citaat van: "ZwarteZee"
Peter Hunt is in mijn ogen een positieve uitzondering, hij is kritisch maar kraakt het product en degene die het bericht heeft geplaatst niet bij voorbaat al af.

Whoehaha... (sorry), in het verleden las ik weleens wat andere dingen  ;) Maargoed zonder teveel in herhaling te willen vallen is het gewoon onnodig om allemaal oude topics op te rakelen. Je zou ook een nieuw topic kunnen starten die dan al bij voorbaat hoger in de lijst zal verschijnen. Hoger of niet, met de zoekfunctie zal het toch wel te vinden zijn.

Overigens zitten we nu in het onderwerp "draaiholster". Tsja als iemand op zoek is naar een draaiholster dan is dat weer wat anders dan waar jij nu "reklame" voor maakt....geloof ik...

Groeten, Peter.

Offline ZwarteZee

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 42
Re: "draaiholster"
« Reactie #19 Gepost op: 30 april 2008, 18:19:22 »
Peter, dit is een beschermtasje mét draaiholster, dus het topic is niet onjuist. Gelukkig maar want anders krijg ik daar weer reaktie's over.
Een dag geen techniek, is een dag niet geleefd.....

Jupiter Pro V8.6
Nikon D80
18-70mm ED-IF AF-S DX Zoom
70-300mm AF-S VR Zoom
Speedlight SB-600

Offline Rudolf

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 60
Re: "draaiholster"
« Reactie #20 Gepost op: 15 oktober 2008, 20:44:35 »
Citaat van: "ZwarteZee"
Peter, dit is een beschermtasje mét draaiholster, dus het topic is niet onjuist. Gelukkig maar want anders krijg ik daar weer reaktie's over.

Kijk eens op http://www.trace-alert.nl/pagertasjes
Misschien dat je dit bedoeld.
Heb er zel ook een, superding.

Groeten,
Rudolf.
Retevis RT82 - Retevis RT84 - Ailunce HD1 - Swissphone sQuad Flex P2000

Offline Jeroen...

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 312
    • http://www.hulpverleningsfotografie.nl
Re: "draaiholster"
« Reactie #21 Gepost op: 17 oktober 2008, 22:27:55 »
Citaat van: "Rudolf"
Citaat van: "ZwarteZee"
Peter, dit is een beschermtasje mét draaiholster, dus het topic is niet onjuist. Gelukkig maar want anders krijg ik daar weer reaktie's over.

Kijk eens op http://www.trace-alert.nl/index.php?id=31
Misschien dat je dit bedoeld.
Heb er zel ook een, superding.

Groeten,
Rudolf.

Heb dit holster zelf nu een maandje of 2... erg prettig  :)
http://www.hulpverleningsfotografie.nl \";)\"

2x Uniden Bearcat UBC 60 XLT-2 | Realistic Pro 2006 | 6 x Motorola MX 3000 | 2x Portavox 3165 | MTS2000 | Discone X50 | 2x Jupiter | Bravo 802 | Galaxy v8.2

Offline Joost Berg

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: "draaiholster"
« Reactie #22 Gepost op: 9 november 2008, 14:14:45 »
Ik zit er zelf ook aan te denken om dit holster te kopen, met name voor de reddingsbrigade handig als je bijv. effe een stukje moet sprinten. Dan heb ik hier toch iets meer vertrouwen in dan in het standaart plastic dinggetje.

Joost

Offline Joost Berg

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: "draaiholster"
« Reactie #23 Gepost op: 5 januari 2009, 16:36:10 »
Ik loop nu enkele weken met dit holster, en hij bevalt me zeer goed. Je kan bijvoorbeeld ook makkelijk op de fiets een melding bekijken(ook handig als biker bij de RB)... :)

De (Reddingsbrigade)diensten staan nu op een laag pitje, dus dat heb ik nog niet goed kunnen testen maar ik verwacht er veel van :) Hier bij zeker ook dat je hem makkelijk los kan halen en dan nog beschermd is (denk hierbij aan een uitrukje/patrouille op de boot met wapper 9+, dan gaat hij van de riem af in het portovakje van het droogpak) enz. enz.

Joost