P2000 / C2000 > 24. Zuid-Limburg

Vragen/opmerkingen over P2000 Zuid-Limburg

(1/3) > >>

Kev.:
De niet spoedcodes in Limburg Zuid worden nooit gebruikt echter zijn toch ooit toegewezen.

Kan iemand mij vertellen of ze in de nabije toekomst nog gebruikt gaan worden?

Greetzzz,
Kev.

Breur:
Tsja das een goeie vraag :)
Ik vermoed niet dat die ooit gebruikt gaan worden, alhoewel ik dit niet zeker weet.
Dit is nergens op gebasseerd dit is mijn visie hierop.

Viper:
hoi,

ik heb er nog nooit eentje voor bij zien komen, prio 2 of 3 meldingen worden nu ook gewoon op de spoed code gealameerd.


greetingz david

Hunter:

--- Citaat van: "Viper" ---ik heb er nog nooit eentje voor bij zien komen, prio 2 of 3 meldingen worden nu ook gewoon op de spoed code gealameerd.
--- Einde van citaat ---

Veel pagers schijnen dusdanig veel codes te bevatten dat een onderverdeling in spoed / geen spoed zou resulteren in een te groot aantal codes (meer dan 16) en die dus niet meer in de pager zouden passen. Om een rechte lijn te trekken wordt niet-spoed geheel niet gebruikt. Wat de toekomst zal brengen weet je natuurlijk nooit, maar het lijkt me sterk dat ze dit nog gaan veranderen...

Groeten, Peter.

Breur:
Tevens kunnen de brandweermensen in kwestie op hun pager niet zien op welke code ze gealarmeerd zijn.
De pager gaat af of de pager gaat niet af.
Als ie afgaat is de melding uiteraard zichtbaar op het display, maar of nou op code A alarm is gegeven of op code B, dat is niet te zien. (op de pagers die hier in zuid limburg in gebruik zijn tenminste)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie