Scannersoftware > PDW

PDW versie 3.0 (met RS232 support)

<< < (16/17) > >>

Johan Beck:
Ik heb 1 ontvanger en dus ook aangesloten op 1 geluidskaart maar draai wel 2x PDW. Ik stond er zelf ook van te kijken want dacht ook dat het niet kon, maar dus wel.

Hunter:

--- Citaat van: "Johan Beck" ---Ik heb 1 ontvanger en dus ook aangesloten op 1 geluidskaart maar draai wel 2x PDW. Ik stond er zelf ook van te kijken want dacht ook dat het niet kon, maar dus wel.
--- Einde van citaat ---

Je ontvangt dan 2x hetzelfde, neem ik aan :)

Discriminator:

--- Citaat van: "Hunter" ---Maar als je 2x PDW wilt draaien dan wil je blijkbaar wat serieuzer gebruik maken van PDW. Waarom dan bezuinigen? Waarom geen goedkoop geluidskaartje erbij prikken? Schijnt zelfs te kunnen met een USB-geluidskaart, al verschillen de prestaties per type een beetje...
--- Einde van citaat ---

En iemand in Australië heeft zelfs 8 vensters tegelijk open, met verschillende Mobitex-zenders. Met het nieuwe RS232-interface, dat dan weer wel ;)

Johan Beck:
Ja allebei P2000 Peter. 1 versie voor alles en 1 versie specifiek voor Haaglanden. Maar ik begrijp dus nu dat de vraag werd gesteld om 2 aparte netwerken te monitoren.

Asterix900:

--- Citaat van: "Hunter" ---Bij het sorteren zou rekening gehouden moeten worden met tekstfilters, deze moeten bovenaan komen te staan (bovenaan gelijke codes).

Gebeurt dat niet?
--- Einde van citaat ---

Wellicht zat de fout inderdaad bij mij. Heb het een tijdje gemonitord en het lijkt OK.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie