Auteur Topic: Regelbare audio in PDW zelf  (gelezen 2908 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2149
Regelbare audio in PDW zelf
« Gepost op: 7 februari 2008, 16:24:49 »
Is het misschien iets om de audio van PDW, het volume van de opname's, direct vanuit het programma te laten regelen?
Als ik bijvoorbeeld muziek aan het luisteren ben en die heb ik wat hard staan, dan komen die opname's ook hard door; Prettiger zou zijn als die wat minder hard waren en dat je dat met een schuif in het programma zelf kon regelen.

Delen meer gebruikers deze ervaringen?

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Regelbare audio in PDW zelf
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2008, 17:44:15 »
Als je bij geluidsopties geavanceerd klikt en dan alle vinkjes zet bij de mogelijkheden van AFSPELEN dan kan je daarna WAVE zacht zetten en eventueel muziek van een LINE-IN harder.

Als je MP3 afspeelt veronderstel ik dat dit ook de WAVE schuif is en je dan PDW en je MP3 harder zet.

Wat jij bedoelt is net als in Media Player een schuifje om de output van het programma (dit geval PDW) zachter te laten zijn? Hmmm wel een goed punt echter draait hij bij mij puur PDW en heb ik geen MP3's maar in jouw situatie kan het wel uitkomst brengen.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: Regelbare audio in PDW zelf
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2008, 09:29:24 »
Ik heb hier al eens naar gekeken, maar dit wordt lastiger dan je denkt. Het afspelen van audio zoals nu het geval is kan simpelgezegd met 1 "commando", dat is gewoon basic Windows, niets bijzonders. Wil je meer gaan doen met audio zoals het zelf kunnen regelen, los van andere applicaties dan moet er om het begrijpelijk te houden een soort kleine mediaplayer in PDW worden gebouwd en dat wordt me toch iets teveel van het goede. Alles kan natuurlijk, maar eerlijk gezegd vind ik dit iets te ver gaan, straks kan PDW zoveel extra zaken dat het decoderen een bijzaak wordt, terwijl dat toch zo'n beetje het belangrijkste is als jullie begrijpen wat ik bedoel....

Groeten, Peter.