Auteur Topic: Wachtwoord ProOne + kwijt (Help)  (gelezen 3211 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Ronny

  • Gast
Wachtwoord ProOne + kwijt (Help)
« Gepost op: 4 juli 2008, 23:26:03 »
Hallo,
Ben nieuw op deze forum, en heb voor het eerst een probleem met mijn Handprogrameer ProOne+ Prof.
Ik programeer vaak genoeg mijn pager om verschillende cab code's uit te proberen en heb per ongeluk een keer
het password veldje ingevuld en nu weet ik dat password niet meer en ik vermoed dat die password in de pager zit.
Ik kan niet meer uitlezen en  wegschijven naar de pager.
Is er een mogelijkheid om die password te RESETEN in de pager??? of is er misschien een standaard password om daar mee te reseten?
Net zoals een puk code bij een simkaart in je gsm.
Heb van alles geprobeerd: standaard file (vraagd ook om password die in de pager zit), batterij omgekeerd er in gedaan enzovoort.

HELP weet het niet meer.
Ik kan niets vinden in het forum.
Heb de pager al 2 jaar ingebruik en bevalt prima.

Groet Ronny. :(


*********** UPDATE*****************UPDATE**********************

Omtrend deze vraag van mij:    PASSWORD pager OPGELOST

De vraag hier boven kan gesloten worden, via een password Tooltje ben ik er al achter gekomen wat het password was
die in mijn pager was gekomen tijdens het wegschrijven van de cab's
Het was 4 x een a   dus aaaa en heb daarna de standaard file er heen geschreven zonder een password
en daarna weer die file met mijn instellingen en de cabs.
En klaar was kees.
Ben weer uit de Brand, en kan de pager weer gebruiken om de brandmeldigen mee te lezen.

Gr. Ronny

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Re: Wachtwoord ProOne + kwijt (Help)
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2008, 01:15:35 »
erg is dat he als je niks meer mee kunt lezen erg verslavend zon pager gelukkig nooit last van gehad wat jij had maar toch.
toch weer fijn dat je mee kan kijken suc6  er mee

Erik

Offline Kinky

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 144
Re: Wachtwoord ProOne + kwijt (Help)
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2008, 08:20:49 »
Perfect dat je het wachtwoord hebt weten te achterhalen,
mag ik vragen met welke tool dit is gebeurt, ik heb ook nog
een oude pager liggen met een wachtwoord dat niet meer bekend is.

groeten Kinky

Leen Ansems

  • Gast
Re: Wachtwoord ProOne + kwijt (Help)
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2008, 14:47:35 »
Citaat van: "Kinky"
Perfect dat je het wachtwoord hebt weten te achterhalen,
mag ik vragen met welke tool dit is gebeurt, ik heb ook nog
een oude pager liggen met een wachtwoord dat niet meer bekend is.

groeten Kinky

Als het een ProOne is kan je inderdaad dezelfde tool gebruiken. Jupiters kan je altijd overschrijven met een standaardfile. Het is altijd handig als je een file van de pager op de PC opslaat met gelijk daarachter het wachtwoord. Scheelt enorm veel zoektijd. Overigens komt het niet meer weten van een ooit gebruikt wachtwoord ook bij de materiaalbeheerders in een korps voor.  :oops:
Groet,
Leen

Offline Kinky

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 144
Re: Wachtwoord ProOne + kwijt (Help)
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2008, 16:39:57 »
[/quote]
Als het een ProOne is kan je inderdaad dezelfde tool gebruiken. Jupiters kan je altijd overschrijven met een standaardfile. Het is altijd handig als je een file van de pager op de PC opslaat met gelijk daarachter het wachtwoord. Scheelt enorm veel zoektijd. Overigens komt het niet meer weten van een ooit gebruikt wachtwoord ook bij de materiaalbeheerders in een korps voor.  :oops:
Groet,
Leen[/quote]
Het betreft een Motorola Advisor (flex) waar ik het wachtwoord niet meer van weet :(
Dit is uiterlijk bijna dezelfde pager als de Pro One, misschien dat het zou lukken met die tool?

groeten Kinky