Auteur Topic: luisteren naar de HTM  (gelezen 18429 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: luisteren naar de HTM
« Reactie #15 Gepost op: 3 juli 2008, 19:46:47 »
Even een "crosslink", wat aldaar geschreven is over C2000 daarvan doe je het echt in je broek :):):)

http://www.htmfoto.net/forum/viewtopic.php?p=611

Groeten, Peter.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: luisteren naar de HTM
« Reactie #16 Gepost op: 7 juli 2008, 13:16:46 »
Citaat van: "Pinokkio"
Leidschendam, De Rietsangh
Zoetermeer Centrum Berlijnstraat
Zoetermeer Rokkeveen (Danny Kayelaan, nog niet operationeel)

Deze 3 sites heb ik in elk geval zelf zien staan. Erg verradelijk, Leidschendam en Danny Kayelaan (NH-Hotel) hebben exact dezelfde opstelling als een C2000-site. De Berlijnstraat heeft kleinere antennes (ivm de hoogte?) en die waren mij dan ook niet opgevallen totdat ik dit topic zag :-)

3 TETRA sites in het centrum van Zoetermeer (C2000/HTM/MCCN), de digitale ruis krijgt steeds meer de overhand  :(

Groeten, Peter.

Offline richard1074

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: luisteren naar de HTM
« Reactie #17 Gepost op: 12 april 2017, 18:46:59 »
Even een oud topic weer actueel maken. Ik ben de laatste tijd bezig om met een funcube dongle en software de htm/tetra te ontvangen. Erg lastig aan de praat te krijgen, maar ik werd door iemand erop gewezen dat Uniden een scanner heeft die ook Tetra kan ontvangen.
De BCD396T en opvolger BCD325P2.
In de specificaties staat het allemaal niet zo duidelijk, maar er staat wel Motorola trunking bij.
Iemand bekend hiermee ?

Offline ET

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1310
  • Schiedam
Re: luisteren naar de HTM
« Reactie #18 Gepost op: 12 april 2017, 20:53:11 »
Welkom hier.
Als ik het zo bekijk heeft die scanner de mogelijkheid om P25 mee te luisteren, maar Tetra zie ik nergens terug.
Een AOR DV1 kan dat wel maar daar hangt een stevig prijskaartje aan. En dan kan die alleen maar DMO verkeer hoorbaar maken niet het TMO verkeer van het HTM netwerk.
Dus het zal nog even spelen worden met de dongel en Telive, uiteindelijk kost het wat moeite maar gaat het vast lukken.

Elmar
Uniden UBC9000XLT / RTL R820T2 / Funcube Pro
Ailunce HD1 / Motorola MTH800 / Motorola DM4600 / Motorola GM360
Diamond X50 / Diamond D707 / Diamond MR77B / Kathrein K751221 (UHF)