Auteur Topic: Indeling luchtruim Nederland  (gelezen 7672 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Lord Flashheart

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1738
    • 24 December 1944
Re: Indeling luchtruim Nederland
« Reactie #15 Gepost op: 31 maart 2018, 20:16:51 »
Hallo,

Bedankt voor jullie antwoorden, die kaartjes verduidelijken al heel erg veel. Nog één vraag is overgebleven: wordt er geen indeling gemaakt in inbound en outbound traffic, bij de frequenties van Amsterdam Radar. Voor sector 2 en 3 bestaan namelijk twee frequenties, maar op de kaartjes wordt niet duidelijk of er onderscheid wordt gemaakt in inbound en outbound. En hoe weet een piloot dan welke van de twee hij moet nemen?

Met vriendelijke groet,
Pommie

Dat wordt hem verteld om te schakelen naar freq x.
130.955 inbound, 123.850 outbound en kruisend verkeer.
128.580 inbound, 124.480 outbound en kruisend verkeer.

Offline Pommie

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 8
Re: Indeling luchtruim Nederland
« Reactie #16 Gepost op: 31 maart 2018, 21:05:33 »
Hallo,

Bedankt voor jullie antwoorden, die kaartjes verduidelijken al heel erg veel. Nog één vraag is overgebleven: wordt er geen indeling gemaakt in inbound en outbound traffic, bij de frequenties van Amsterdam Radar. Voor sector 2 en 3 bestaan namelijk twee frequenties, maar op de kaartjes wordt niet duidelijk of er onderscheid wordt gemaakt in inbound en outbound. En hoe weet een piloot dan welke van de twee hij moet nemen?

Met vriendelijke groet,
Pommie

Dat wordt hem verteld om te schakelen naar freq x.
130.955 inbound, 123.850 outbound en kruisend verkeer.
128.580 inbound, 124.480 outbound en kruisend verkeer.

Bedankt!