Auteur Topic: programmeren cs700  (gelezen 3681 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
programmeren cs700
« Gepost op: 7 augustus 2017, 12:03:47 »
Heb sinds lange tijd mijn cs700 weer is uit het stof gehaald.
Nu lukt het mij net als 2 jaar gelden niet deze werkend te krijgen op de laptop ( inmiddels een andere)
de laptop herkend hem niet: onbekend usb-apparaat ( verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt. ) Dat staat bij apparaat beheer.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de drivers moet installeren, dacht dat ik dat goed had gedaan maar niet dus.
 ik heb DfuSe_Demo_V3.0.2_Setup gedownload. Moet ik dit setup programma ook draaien of alleen downloaden?

Wat moet ik nog meer doen?

Pff kom er naar een week proberen nog niet uit.

Online SHUTTRR

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 230
Re: programmeren cs700
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2017, 16:02:43 »
Hoi Sebastiaan,

Kijk eens op ham-dmr.nl
https://www.hamdigitaal.nl/cs700-software/

mvg
Baofeng DM1701 | Informer Pro P2000 |

Offline sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
Re: programmeren cs700
« Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2017, 17:22:05 »
Beide bestanden heb ik gedownload, wat is nu de bedoeling? Sorry voor de vele domme vragen hoor maar dit is voor mij helemaal nieuw. Als ik de porto maar herkend krijg op de laptop daarna kan ik het zelf lekker gaan uitvogelen en proberen.

Offline sebastiaan

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 463
Re: programmeren cs700
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2017, 11:34:40 »
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de drivers te installeren, moet ik de unzip programma's uitpakken en installeren? Dit heb ik gedaan maar hij blijft deze melding geven: verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt. Verschillende usb poorten geprobeerd. Waarschijnlijk doe ik iets heel simpels niet goed maar wat haha