Auteur Topic: Trunkview  (gelezen 2694 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Trunkview
« Gepost op: 29 januari 2009, 20:50:08 »
Beste forumleden

Wie heeft voor mij de complete zip van trunkview ik had hem deze week van de site afgehaald van gerrit maar er zit alleen een exe bestand in en geen opstart bestand dus ik moet elke keer opnieuw instellen wie o wie kan mij helpen ik gebruik trouwens de ubc3300xlt ik kom er niet uit gaarne jullie hulp

Erik

Offline hamateur

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 88
Re: Trunkview
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2009, 22:00:08 »
Ik denk dat er iets mis was gegaan, want ik heb net een paar minuten geleden het zip bestand
voor controle gedownload, en deze was compleet.

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Re: Trunkview
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2009, 22:16:21 »
net weer geprobeerd maar niet kompleet

Leen Ansems

  • Gast
Re: Trunkview
« Reactie #3 Gepost op: 30 januari 2009, 05:58:48 »
Citaat van: "Erik_32_"
net weer geprobeerd maar niet kompleet

Ik denk dat ik de reden weet: je virusscanner ziet dat exe bestand als kwaadaardig. Is mij ook diverse keren met een andere download overkomen. Het wordt dan automatisch verwijderd en dan hou je met uitpakken alles over, minus je exe bestand. Probeer je virusscanner even tijdelijk uit te zetten.

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Re: Trunkview
« Reactie #4 Gepost op: 30 januari 2009, 08:57:24 »
ik heb geen virus scanner het exe bestand zit er wel in maar niet bestand dat je op je bureublad zet om hem opnieuw op testarten ik werk met vista

Leen Ansems

  • Gast
Re: Trunkview
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2009, 09:24:10 »
Citaat van: "Erik_32_"
ik heb geen virus scanner het exe bestand zit er wel in maar niet bestand dat je op je bureublad zet om hem opnieuw op testarten ik werk met vista

Normaal zit er ook geen snelkoppeling bij een programma. Tot en met XP was het gebruikelijk dat je met de rechtermuisknop dan de lijst kreeg om een snelkoppeling aan te maken. Doet het programma het niet, dan kan je ook proberen het als onder XP te laten werken. Vista is nu eenmaal niet de beste uitvinding van Microsoft.

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Re: Trunkview
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2009, 09:34:35 »
dus dan moet ik xp er weer op zetten leen en dan downloaden en er een snel koppeling van maken ;)

Leen Ansems

  • Gast
Re: Trunkview
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2009, 10:28:34 »
Citaat van: "Erik_32_"
dus dan moet ik xp er weer op zetten leen en dan downloaden en er een snel koppeling van maken ;)

Nee, met de rechtermuisknop op het programma teikken. Comtabiliteit (ik hoop dat ik het goed schrijf :oops: ) en dan XP kiezen. Zo is het altijd geweest en als het met Vista anders moet..
Ik weet het niet. Heb (gelukkig) geen Vista.

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Re: Trunkview
« Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2009, 10:49:12 »
ik kwak gewoon xp er weer op en dan kijk ik wel verder

Offline leimpie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 208
Re: Trunkview
« Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2009, 12:22:24 »
Citaat van: "Erik_32_"
dus dan moet ik xp er weer op zetten leen en dan downloaden en er een snel koppeling van maken ;)

Ah, je wilt dus een snelkoppeling naar TrunkView en die moet op het bureaublad komen te staan:

http://www.vista4beginners.com/Create-s ... nd-folders
en kijk dan bij:
How to create a shortcut and save it directly on your desktop

dan moet het lukken.  :?

--
Gerrit.