Auteur Topic: callmax  (gelezen 4723 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline rubenket

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
callmax
« Gepost op: 19 februari 2008, 21:06:52 »
hallo,

kan iemand me meer info geven over callmax?

ps. staat dit hier wel juist?

mvg ruben

exLid057

  • Gast
Re: callmax
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2008, 21:11:14 »
Citaat van: "rubenket"
hallo,

kan iemand me meer info geven over callmax?

ps. staat dit hier wel juist?

mvg ruben

Ja zeker Ruben, wat wil je graag weten ?

Offline rubenket

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: callmax
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2008, 21:14:08 »
eventjes in het kort samengevat wat het juist is, wat soort berichten, van wie, voor wie de berichten zijn.
Kortom alles maar kort samengevat

ps. deze topic is naar aanleiding van de volgende topic  viewtopic.php?f=34&t=13473

exLid057

  • Gast
Re: callmax
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2008, 21:26:59 »
Citaat van: "rubenket"
eventjes in het kort samengevat wat het juist is, wat soort berichten, van wie, voor wie de berichten zijn.
Kortom alles maar kort samengevat

ps. deze topic is naar aanleiding van de volgende topic  viewtopic.php?f=34&t=13473

Callmax wet voorheen veel gebruikt door de hulpverlening ( zeg maar dienst 100 ) deze dienste zijn nu allemaal bijna overgestapt naar P2000 het pagernetwerk voor de hulpdiensten, wat je nu nog ziet zijn melden van dokterdiensten,vee voer ( cillo leeg of vol), gas en lucht druk, ME ( hoe lang nog ) en nog een handvol GHOR en rode kruis diensten van Drenhte,BHV, verder is de aantal gebruikers erg trug gelopen, dan zeg maar 5 jaar trug, de mooiste tijd was het jaar ''90 toen kwam pepsi met de pepsi pager wat je toen allemaal zag zal ik hier maar niet neer zetten.

Verder denk ik als het zo verder gaat met Callmax, zullen niet meer lang blijven, de laaste tijd veel afmedlingen van klanten, dan wel diensten die werden verzorg door Callmax.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: callmax
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2008, 07:34:35 »
Citaat van: "rubenket"
eventjes in het kort samengevat wat het juist is, wat soort berichten, van wie, voor wie de berichten zijn.
Kortom alles maar kort samengevat

Callmax is gewoon een commercieel netwerk.De gebruikers kunnen bijzonder uiteenlopend zijn, dat is niet zomaar even samen te vatten. Monitor het en je zult het zelf zien...

Groeten, Peter.