Auteur Topic: jupiter pro probleem  (gelezen 11175 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline sunlight

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 17
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #30 Gepost op: 16 januari 2019, 18:56:25 »
Halo Remon,  Ok maar bij die software krijg ik een paswoord maar dat heb ik niet

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2019, 18:59:28 »
Zit er een tekstbestand met daarin het wachtwoord in het zip bestand die je hebt gekregen?

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2019, 19:02:11 »
Probeer eens AC0601

Offline sunlight

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 17
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #33 Gepost op: 16 januari 2019, 19:15:33 »
Ok dank je ik zit erin. Ik heb nu de software uit gelezen en een veel gebruikte capcode terug geschoten. Nu afwachten. Kan ik ook een standaardbestand terug zenden van een niet gebruikte pieper?

Offline sunlight

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 17
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #34 Gepost op: 16 januari 2019, 19:29:58 »
De meldingen komen wel binnen maar nog steeds geen geluid en trillen. Waar kan dat aan liggen? Het geluid werkt wel met instellen en het trillen ook

Offline sunlight

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 17
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #35 Gepost op: 16 januari 2019, 19:44:11 »
Ik zie dat alles op mail staat. Heb nu alles op personal staan en nu komt alles wel door. Toch raar dat alle settings anders staan.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #36 Gepost op: 16 januari 2019, 20:04:04 »
Als de problemen zijn begonnen met een ongevallen bitje en je leest eerst de pager uit, dan laadt je dus ook weer hetzelfde probleem in de software. Daarom is het 't beste om opnieuw te beginnen met een standaard file.

Offline sunlight

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 17
Re: jupiter pro probleem
« Reactie #37 Gepost op: 16 januari 2019, 21:39:46 »
Op dit moment zijn alle problemen weer opgelost. Wat kun je veel dingen meer instellen in de software. Bedankt allemaal voor de hulp.