Auteur Topic: Logfiles probleem  (gelezen 6942 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

exLid057

  • Gast
Re: Logfiles probleem
« Reactie #15 Gepost op: 12 januari 2008, 15:18:37 »
Citaat van: "Jos"
Ja, altijd foutmelding en dan krijg ik niets. Het bestand is trouwens 0 kB

Ja een bestand van 0 kb kan je ook niet openen, dan geeft hij volgens mijn altijd aan bestand beschadig of niet lees baar.

 Ik denk toch dat er iest fout gaat af en toe met weg schrijven van jou log's, je kan een keer PDW op nieuw op je pc zetten en kijken wat er dan gebeurt naar een tijd..met je log's

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Logfiles probleem
« Reactie #16 Gepost op: 12 januari 2008, 15:20:20 »
Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat ik alles op USB stick schrijf..

exLid057

  • Gast
Re: Logfiles probleem
« Reactie #17 Gepost op: 12 januari 2008, 15:28:00 »
Citaat van: "Jos"
Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat ik alles op USB stick schrijf..

ja dat kan ook, maar daar heb ik geen ervaring mee of ben er niet van op de hooogte hoe dat werkt, ik gebruik ook wel eens usb stik, maar alleen voor beckup doeleinde...

 Meschien heeft Peter Hunt er wel een andwoord op, of iemand anders die meer weet van usb stiks wat je er mee kan..

Offline Jos

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 287
Re: Logfiles probleem
« Reactie #18 Gepost op: 12 januari 2008, 15:31:15 »
Citaat van: "lpz-nl13161"
Citaat van: "Jos"
Ik denk dat het eerder te maken heeft met het feit dat ik alles op USB stick schrijf..

ja dat kan ook, maar daar heb ik geen ervaring mee of ben er niet van op de hooogte hoe dat werkt, ik gebruik ook wel eens usb stik, maar alleen voor beckup doeleinde...

 Meschien heeft Peter Hunt er wel een andwoord op, of iemand anders die meer weet van usb stiks wat je er mee kan..

Maar goed dat ik elke dag een backup maar op een cd rw. kga eens proberen al mijn logfiles te verwijderen in veilige modus. Want ik zie dat mijn dit bestand op backup 1 kB is.

Jos

Offline Shave

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 206
Re: Logfiles probleem
« Reactie #19 Gepost op: 18 januari 2010, 20:56:34 »
Even een andere vraag, hoe lang blijven log-files bewaard?

Ik heb gezien dat mijn logs nu terug lopen tot 3 januari en daarvoor alles weg is? Is dit ergens ingesteld of aan te passen?

Begrijp het niet helemaal ........

Offline Kinky

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 141
Re: Logfiles probleem
« Reactie #20 Gepost op: 18 januari 2010, 21:31:47 »
Citaat van: "Shave"
Even een andere vraag, hoe lang blijven log-files bewaard?

Ik heb gezien dat mijn logs nu terug lopen tot 3 januari en daarvoor alles weg is? Is dit ergens ingesteld of aan te passen?

Begrijp het niet helemaal ........

Logfles blijven in principe altijd bewaard, ik kan b.v. jaren terugkijken.

Offline Shave

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 206
Re: Logfiles probleem
« Reactie #21 Gepost op: 18 januari 2010, 23:24:34 »
dan zal ik zelf wel onbewust iets verkeerds gedaan hebben.....ik zal het eens in de gaten houden.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Logfiles probleem
« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2010, 02:49:04 »
Citaat van: "Shave"
Even een andere vraag, hoe lang blijven log-files bewaard?
Ik heb gezien dat mijn logs nu terug lopen tot 3 januari en daarvoor alles weg is? Is dit ergens ingesteld of aan te passen?

Logfiles blijven oneindig lang bewaard, dus als ze verwijderd zijn dan heeft PDW dat in elk geval niet gedaan :)