Auteur Topic: Aerial Refuelling  (gelezen 154661 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #60 Gepost op: 4 januari 2010, 20:25:08 »
Citaat van: "joost"
Citaat van: "Henri le Beau"
Voor de liefhebber, Quid 11 en Shadow 61 zijn weer bezig op {315.825}. Ik hoor ze nu ff niet maar goede kans dat ze straks weer opduiken.

Als het goed is, is die Shadow 61 een van hun "nieuwe" bakken van 352SOG de 66-0220. niet dat je er verder iets aan hebt maar toch ;-) En ik lees net dat de Shadow 61 inmiddels weer westbound is.

Cheers Joost. Hoeveel kisten heeft die club momenteel in gebruik?
Luisterspulletjes :)

Offline Lord Flashheart

  • Boardmoderator
  • *****
  • Berichten: 1742
    • 24 December 1944
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #61 Gepost op: 4 januari 2010, 20:40:51 »
"Toevallig" paar dagen geleden een mail over gezien.. zal de nummers hier wel delen met de rest, credit Paul Coppin

100ARW:

58-0016, 58-0036, 58-0086 (T), 58-0093, 58-0100,
60-0328, 60-0331, 60-0350, 60-0355, 61-0306,
62-3519, 62-3565, 63-7979, 63-8025, 63-8879

352 SOG 7 SOS MC-130H:

87-0023, 87-0024, 88-1803 88-0191?

352 SOG 67 SOS MC-130P

64-14854, 66-0215, 69-5823 65-0991
66-0217?? (stond op 352 lijn maar blijkbaar niet duidelijk of dit visitor was) en  66-0220

C-130E 64-14859 , deze schijnt al tijdje niet meer gezien te zijn

66-0217 en 69-5823 zijn de 3e vertrokken vanaf EGUN als RCH1014 en 1015 richting USA. grote kans (denk ik) dat deze niet meer terugkomen.

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #62 Gepost op: 5 januari 2010, 20:07:45 »
Vanavond zat Quid 22 met Shadow 61 op {299.600}.
Luisterspulletjes :)

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #63 Gepost op: 7 januari 2010, 18:52:13 »
Esso 76 en Nato 07 zijn bezig op {297.750}. Voorafgaande aan de AAR werd gecoordineerd op <303.000>. Niet echt gebruikelijk voor die mannen.
Luisterspulletjes :)

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #64 Gepost op: 11 januari 2010, 18:20:14 »
Vanmiddag Quid 65 in Rosy met "Control" op 342.200 en se Sjermans op {306.400}.
Chicks: "NO 04" - "NO 10T" - "Hammer" - "Ghost".
Luisterspulletjes :)

Offline Spine24

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 175
    • http://link2radio.net/
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #65 Gepost op: 11 januari 2010, 19:44:13 »
Citaat van: "Henri le Beau"
Vanmiddag Quid 65 in Rosy met "Control" op 342.200 en se Sjermans op {306.400}.
Chicks: "NO 04" - "NO 10T" - "Hammer" - "Ghost".

Nog tails gehoord Henk? Ben vooral op zoek naar de NO10T.

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #66 Gepost op: 11 januari 2010, 20:07:52 »
Citaat van: "Spine24"
Citaat van: "Henri le Beau"
Vanmiddag Quid 65 in Rosy met "Control" op 342.200 en se Sjermans op {306.400}.
Chicks: "NO 04" - "NO 10T" - "Hammer" - "Ghost".

Nog tails gehoord Henk? Ben vooral op zoek naar de NO10T.

45+75 Spine.
Luisterspulletjes :)

Offline Spine24

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 175
    • http://link2radio.net/
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #67 Gepost op: 11 januari 2010, 20:09:23 »
Mijn dank is groot!

Edit: kan het ook 44+75 zijn geweest?

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #68 Gepost op: 11 januari 2010, 20:28:59 »
Citaat van: "Spine24"
Mijn dank is groot!

Edit: kan het ook 44+75 zijn geweest?

Uhhh ik gooi 'm net uit, wordt morgen vervolgd  :P
Luisterspulletjes :)

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #69 Gepost op: 12 januari 2010, 16:02:55 »
Citaat van: "Henri le Beau"
Citaat van: "Spine24"
Mijn dank is groot!

Edit: kan het ook 44+75 zijn geweest?

Uhhh ik gooi 'm net uit, wordt morgen vervolgd  :P

45+75 zei die  :)
Luisterspulletjes :)

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #70 Gepost op: 12 januari 2010, 16:08:42 »
FAF 4211 A/B was op zoek naar Tartan 21 op {264.125} en {264.925}. Weet niet of ze contact maakten, ik hoorde ze vanaf 264.925 nog naar Scottish 282.625 schakelen en da's net te ver weg voor het mooi ;-)
Luisterspulletjes :)

Offline Lord Flashheart

  • Boardmoderator
  • *****
  • Berichten: 1742
    • 24 December 1944
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #71 Gepost op: 12 januari 2010, 17:29:37 »
QUID 66 nu 371.500 {306.400}

Belgen komen eraan.

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #72 Gepost op: 12 januari 2010, 17:44:39 »
...en de 76 gaat vanavond in ARA 8 knoeien met een Shadow en een aantal F-15's. Hij was net aan het coördineren met Banter en de Executioner op 313.550.
Luisterspulletjes :)

Offline Lord Flashheart

  • Boardmoderator
  • *****
  • Berichten: 1742
    • 24 December 1944
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #73 Gepost op: 12 januari 2010, 19:31:54 »
Citaat van: "Henri le Beau"
...en de 76 gaat vanavond in ARA 8 knoeien met een Shadow en een aantal F-15's. Hij was net aan het coördineren met Banter en de Executioner op 313.550.

en deze heeft nu total hydraulic failure als ik zo alles lees... Boom, Flaps etc etc op manual

Offline Lord Flashheart

  • Boardmoderator
  • *****
  • Berichten: 1742
    • 24 December 1944
Re: Aerial Refuelling
« Reactie #74 Gepost op: 12 januari 2010, 20:39:20 »
Citaat van: "joost"
Citaat van: "Henri le Beau"
...en de 76 gaat vanavond in ARA 8 knoeien met een Shadow en een aantal F-15's. Hij was net aan het coördineren met Banter en de Executioner op 313.550.

en deze heeft nu total hydraulic failure als ik zo alles lees... Boom, Flaps etc etc op manual

Gaat helemaal niet goed met deze kist... nu emergency lees ik, gaat uitwijken naar een veld met beter weer en langere baan.. Schijnbaar wordt het Rota maar dat was voor zijn IFE. Lees nu ook dat ze weer opvroegen van Stansted