Auteur Topic: Motorola PG300  (gelezen 9739 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Reiger

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
Motorola PG300
« Gepost op: 11 maart 2017, 19:01:29 »
Beste Forum leden,

Sinds vandaag ben ik in bezig van 6 Motorola PG300. Ik heb deze kocht op een 2dehansmarkt.  Ik heb alleen zelf totaal geen verstand van portofoons.
De portofoon werken echter niet goed. 3 van de portofoons werken samen. Het lijkt er dus op dat ik 2sets van 3 heb. Nu heb ik al een beetje zitten rond lezen en zag ik iets over programmeren van de portofoons? Kan ik dat zelf? Of waar kan ik dat laten doen? Zodat alle 6 de portofoons samen werken.

Ook las ik op internet iets over vergunningen voor portofoons. Is dat voor deze modellen ook nodig? En is een vergunning verplicht? Ik gebruik ze namelijk maar enkele keren op het jaar.

Alvast bedankt,

Offline r0n.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 559
  • Eiland Tholen, Zeeland.
    • Dwarsliggen, kritiek op de maatschappij, bedrijven, instellingen en overheid
Re: Motorola PG300
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2017, 20:34:33 »
Je hebt het over de GP-300 neem ik aan.
Ja, hebt een vergunning nodig, zonder dat kunnen, mogen we je niet helpen.
De software is van Motorola, die is te koop bij Motorola.
De hardware (kabel en Rib-Box) kan je daar ook kopen, of zelf bouwen.
Bij elkaar zit je mogelijk op ongeveer €200,00 ...........
Bedenkt daarbij, dat de software voor de GP300 alleen werkt op een trage PC,met een echte COM poort, een 486 op 66MHz is ideaal.

Offline Reiger

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
Re: Motorola PG300
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2017, 21:10:20 »
Je hebt het over de GP-300 neem ik aan.
Ja, hebt een vergunning nodig, zonder dat kunnen, mogen we je niet helpen.
De software is van Motorola, die is te koop bij Motorola.
De hardware (kabel en Rib-Box) kan je daar ook kopen, of zelf bouwen.
Bij elkaar zit je mogelijk op ongeveer €200,00 ...........