Auteur Topic: Crypto voor bedrijven?  (gelezen 6316 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline brandweergek

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 73
    • http://www.112Groningen.nl
Re: Crypto voor bedrijven?
« Reactie #15 Gepost op: 23 november 2008, 23:35:25 »
Citaat van: "Discriminator"
Citaat van: "elsinga"
Ik denk dat de heren van VRG dit niet leuk zullen vinden... ze hadden namelijk heel veel lol dat "die lui van scannerforum" niks meer mee konden luisteren. Want "ze praten alleen maar onzin over ons". ;)

En terecht. Trieste sukkelaars! :P

Tegenvallertje René, meestal kan ik me aardig vinden in je berichten, maar ik vind het een beetje beneden de maat dat je mensen uitmaakt voor dingen, terwijl je ze niet kent. En dat geldt eigenlijk ook voor een ieder die een ander "veroordeelt" zonder ze te kennen.

een ieder heeft uiteraard recht op zijn mening, maar laat elkaar gewoon lekker zijn of haar hobby beoefenen.

Groeten
Wie ik?

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4898
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: Crypto voor bedrijven?
« Reactie #16 Gepost op: 24 november 2008, 06:39:53 »
Ik ben het wel met brandweergek eens. Ook ik ken ze niet (in het echt), alleen uit de gesprekken die ze via de ether voeren. Dat geeft wel een indruk, maar meer ook niet. En om ze dan af te schilderen als "trieste sukkelaars", dat gaat me te ver.

Ja, ook ik denk dat hun communicatie een hoog "we doen lekker alsof we belangrijk zijn" gehalte heeft. En de opmerkingen over ons getuigen ook niet van veel inlevingsvermogen. Maar ik wil me niet op die manier gedragen. En misschien zijn het in het echte leven wel heel leuke mensen... hun opmerkingen over ons komen waarschijnlijk voort uit een stukje frustratie over wat wij hier over ze schrijven en dat is nog wel te begrijpen ook. ;)

En dat ze nu iets proberen om het ons moeilijker te maken, prima. Het is hun feestje. Maar een deel van mijn lol bij scannerluisteren is het uitzoeken wie een frequentie gebruikt, dus zo'n technische uitdaging is voor mij alleen maar leuk. :) Zoals ik al eerder schreef: zo interessant is hun communicatie nou ook weer niet. :)

Dus: een beetje respect voor anderen, ook al gedragen ze zich niet zoals je zelf graag zou willen. En probeer een ander te benaderen zoals je zelf ook benaderd zou willen worden.

(het lijkt wel zondag... met zo'n preek ;) )
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4914
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Crypto voor bedrijven?
« Reactie #17 Gepost op: 24 november 2008, 06:52:21 »
Citaat van: "elsinga"
Ik ben het wel met brandweergek eens. Ook ik ken ze niet (in het echt), alleen uit de gesprekken die ze via de ether voeren. Dat geeft wel een indruk, maar meer ook niet. En om ze dan af te schilderen als [denigrerende opmerking geschrapt], dat gaat me te ver.

Ja, ook ik denk dat hun communicatie een hoog "we doen lekker alsof we belangrijk zijn" gehalte heeft. En de opmerkingen over ons getuigen ook niet van veel inlevingsvermogen. Maar ik wil me niet op die manier gedragen. En misschien zijn het in het echte leven wel heel leuke mensen... hun opmerkingen over ons komen waarschijnlijk voort uit een stukje frustratie over wat wij hier over ze schrijven en dat is nog wel te begrijpen ook. ;)

En dat ze nu iets proberen om het ons moeilijker te maken, prima. Het is hun feestje. Maar een deel van mijn lol bij scannerluisteren is het uitzoeken wie een frequentie gebruikt, dus zo'n technische uitdaging is voor mij alleen maar leuk. :) Zoals ik al eerder schreef: zo interessant is hun communicatie nou ook weer niet. :)

Dus: een beetje respect voor anderen, ook al gedragen ze zich niet zoals je zelf graag zou willen. En probeer een ander te benaderen zoals je zelf ook benaderd zou willen worden.

(het lijkt wel zondag... met zo'n preek ;) )

Amen. Ik zal de opmerking weghalen.