Auteur Topic: Wat ik even kwijt moet  (gelezen 3314 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1973
Wat ik even kwijt moet
« Gepost op: 13 april 2011, 23:37:31 »
Even terug in de tijd:

Jacob geeft te kennen geen tijd meer te hebben voor het forum. Ik neem het forum over, waarvan het technische beheer al een tijd in mijn handen lag.

Ik voer een enkele wijziging door: aanpastijd van de berichten.
Ik ban een enkel persoon voor opruiend gedrag: RonAlmere.

Een aantal forumleden van het eerste uur gaan keihard in protest vanwege de wijziging en gaan demonstreren vanwege de (in mijn ogen terechte) ban.

De situatie is niet meer te houden vanwege het aanhoudende protest en als blijk van goede wil (en om het forum te redden), besluit ik het forum weer uit handen te geven aan de oprichters c.q. de mensen van het eerste uur.

Heden te dage:

Het forum is overgenomen en mijn beleid eveneens. Met andere woorden: er veranderd niets aan de (door mij ingevoerde) situatie, en de gemoederen zijn weer gerust. (er is echter niets veranderd)

Het beheer van het forum gaat wederom naar een ander persoon en deze voert zonder raadpleging, zelfstandig enkele rigoureuze wijzigingen door, zoals compleet andere software en het opheffen van het P2000 forum. Omdat de nieuwe beheerder dat het beste vindt en omdat hij daar ervaring mee heeft.

RonAlmere wordt wederom geband. Ditmaal echter zonder protest.

Om wie draait het scannerforum eigenlijk, wat zijn de wortels?

Volgens mijn standpunt (toen ik beheerder was) de duizenden leden die gezamenlijk dezelfde hobby delen.

In mijn ogen (en dat wordt alsmaar bevestigd, vanwege de eerdere protesten, die nu niet meer bestaan) draait het enkel om een select klein groepje scannerluisteraars van het eerste uur, welke het initiatief nam tot het opzetten van dit forum...

Velen van dit groepje ken ik ook persoonlijk. Ik was denk ik een jaartje of 16 (inmiddels alweer 28) toen ik kennis met hen maakte. Kennelijk behoor ik volgens heb niet tot de oude gardisten, waardoor ik totaal geen zeggenschap heb/had toen ik het forum beheerde. Het doel/nut van het forum is mij inmiddels duidelijk geworden!

Na ruim 8 jaar (januari 2003 geregistreerd) zeg ik vaarwel op dit forum. Het gaat jullie goed, succes met de hobby!

Ron 01

  • Gast
Re: Wat ik even kwijt moet
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2011, 21:55:44 »
Jammer, het ga je goed Remon.