Auteur Topic: lege lijst boafeng GT 22  (gelezen 3502 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline BTP-OOST

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
    • Buurtpreventie 's-Hertogenbosch Oost
lege lijst boafeng GT 22
« Gepost op: 26 april 2022, 22:15:31 »
Hallo allemaal,

ter ondersteuning had ik 2 boafeng gt 22 gekocht, waarvan de BEEP functie nog op ON stond, geheel volgens de regels met de juiste software en hardware de optie BEEP uitgezet en vervolgens (volgens de software) succesvol weggeschreven naar de beide toestellen, echter tot mijn stomme verbazing deed niets het meer, dingen opnieuw uitgelezen en bleek er dus niets meer in de lijsten te staan, zelfs een vooraf veiligegestelde kopie kan ik niet meer wegschrijven , althans de software zegt van wel, maar is dus niet zo..........

ok, wat heb ik verkeerd gedaan ? :-[

Offline BTP-OOST

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
    • Buurtpreventie 's-Hertogenbosch Oost
Re: lege lijst boafeng GT 22
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2022, 00:20:28 »
Hallo allemaal,

ter ondersteuning had ik 2 boafeng gt 22 gekocht, waarvan de BEEP functie nog op ON stond, geheel volgens de regels met de juiste software en hardware de optie BEEP uitgezet en vervolgens (volgens de software) succesvol weggeschreven naar de beide toestellen, echter tot mijn stomme verbazing deed niets het meer, dingen opnieuw uitgelezen en bleek er dus niets meer in de lijsten te staan, zelfs een vooraf veiligegestelde kopie kan ik niet meer wegschrijven , althans de software zegt van wel, maar is dus niet zo..........

ok, wat heb ik verkeerd gedaan ? :-[

PROBLEEM OPGELOST (althans voor mij)

1. chirp gedownload
2. optie import van stock config
3. wegschrijven
4. beide porto's en alles werkt weer
boafeng software verwijderd (bagger)