P2000 / C2000 > P2000

P2000 huisartsenpost?

<< < (3/3)

komeet:
Even nog een late reactie op dit item, omdat ik het zojuist nog eens terug las, wie gebruikt dit netwerk nog?
Waar bestaat die data aansturing uit?
Ik had echt het idee dat dit allang vervangen was door gebruik van andere communicatie middelen.
Wat voor voordeel heeft semafonie nu nog boven appen of sms?

www.SemafoonWinkel.nl:

--- Citaat van: komeet op 17 oktober 2020, 12:27:53 ---Even nog een late reactie op dit item, omdat ik het zojuist nog eens terug las, wie gebruikt dit netwerk nog?
Waar bestaat die data aansturing uit?
Ik had echt het idee dat dit allang vervangen was door gebruik van andere communicatie middelen.
Wat voor voordeel heeft semafonie nu nog boven appen of sms?
--- Einde van citaat ---

Netwerk groeit nog steeds behoorlijk.
Semafonie is missie kritische telecommunicatie, werkt altijd.
Je roept 1000 mensen ineens op.
Nooit in gesprek.
Beter bereik dan GSM.
Gebruikers zijn o.a. alle burgemeesters, bedrijfsbrandweer, schiphol, essent, enexis, huisartsen, prorail, particulieren, machine besturingen, pluim en rundvee bedrijven voor stalbewaking, aansturing gemalen en sluizen etc.
Kortom, onze hele infrastructuur en van alles er omheen.
Netwerk is gedigitaliseerd vorig jaar (kan ernaar emailen, of via webbrowser oproepen etc), gegarandeerd voor nu nog minimaal 9 jaar.

komeet:
Wow dat is nogal wat, ik maar denken dat het vergane glorie was.  :( Dank voor je bericht.

PD7AC:

--- Citaat van: komeet op 26 april 2020, 12:27:40 ---Weet iemand of het klopt dat er tegenwoordig ook door huisartsenposten P 2000 wordt gebruikt? Zijn er eventueel dan capcode's bekend?
--- Einde van citaat ---

Zijn ze mee bezig, moeten alleen nog goedkeuring krijgen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie