Informatie / Mededelingen > Opmerkingen / Suggesties

Animo zomer meeting scannerforumgebruikers ?

(1/10) > >>

hamclassics:
Hallo scanologen.
Ik zat eens te denken maar zou het niet een leuk idee zijn om van de zomer eens een soort bijeenkomst te organiseren ergens op een interesante of centrale locatie ?.
Misschien wel leuk om elkaar eens in levende lijve te ontmoeten en misschien wat apparatuur/antennes mee te nemen zodat er wat vergeleken en ge-experimenteerd kan worden .
Wie weet groeit het wel uit tot een groot jaarlijks terugkerend landelijk scannertreffen.
Ben benieuwd wat de reacties hier op zijn.
Groetjes vanuit een ondergesneeuwd Geleen.
Ferry

kevin27:
Mij lijkt het wel een leuk idee om elkaar eens te ontmoeten :)
ligt ook aan de afstand. datum is meestal geen probleem ;)

IkWilbert:
Mogelijk geinteresseerd... ligt een beetje aan de locatie (afstand) en de datum  :)

elsinga:

--- Citaat van: "IkWilbert" ---Mogelijk geinteresseerd... ligt een beetje aan de locatie (afstand) en de datum  :)
--- Einde van citaat ---

I'm with ^. ;)

hamclassics:
Kwa locatie zou er iets centraals uitgezocht kunnen worden zodat het vanuit het hele land nog te doen is.
De soort locatie zal dan misschien een natuurgebied of zoiets kunnen zijn waar je met de auto op mag of anders een grote parkeerplaats of zo.
Ik kan kijken of ik de couberg hier in vaals in een aanhanger krijg dan staan we lekker hoog, zetten we die gewoon ergens midden in utrecht neer  :)
Afijn, er zullen zat mogelijkheden zijn en met die reden kom ik ook nu al met het idee, dan is er tijd zat om het een en ander te bekijken/regelen/bespreken.
Vandaar ook de vraag om reactie zodat er een beetje een idee ontstaat van de opkomst,er zijn nog zat scannerfielen in Nederland en veel hier op het forum dus het zou een prachtige dag kunnen worden.
Ferry

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie