Auteur Topic: Wie weet dit  (gelezen 2719 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Marceltx

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 169
    • http://www.texelphoto.nl
Wie weet dit
« Gepost op: 6 januari 2007, 17:58:02 »
A1 (GG: anh-inci-8) (NB: middel_ongeval) (NB.: ongeval_meester) WESTERDIJK HOORN NH -
Dit bericht kwam even voor 19,00 uur en de eerste melding voor allen was even voor 17,00 uur.
Houd zoiets in dat ze nu het laatste slachtoffer hebben en daar nog met spoed een ambu voor moeten hebben?
Dan zou ik zeggen  als dat zo is waarom niet 1 op de achterhand houden.

gr MArceltx

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: Wie weet dit
« Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2007, 18:43:26 »
Citaat van: "Marceltx"
A1 (GG: anh-inci-8) (NB: middel_ongeval) (NB.: ongeval_meester) WESTERDIJK HOORN NH -
Dit bericht kwam even voor 19,00 uur en de eerste melding voor allen was even voor 17,00 uur.
Houd zoiets in dat ze nu het laatste slachtoffer hebben en daar nog met spoed een ambu voor moeten hebben?
Dan zou ik zeggen  als dat zo is waarom niet 1 op de achterhand houden.

We kunnen met zijn allen gezellig een potje koffiedik gaan zitten kijken, maar naar mijn bescheiden mening wordt er sinds de komst van P2000 wel heel erg vergezocht gespeculeerd. Weinig mensen weten wat er achter die berichten schuil gaat. Sommige berichten worden via C2000 ingetrokken, aangepast, genuanceerd of misschien zelfs via C2000 gealarmeerd zonder dat je het op P2000 ziet. Voor hetzelfde geld is er een 2e ongeval gebeurd, dat zal ook niet de eerste keer zijn. Dan is het natuurlijk wel zo makkelijk om het bestaande incident te gebruiken en geen 2e op te maken voor +/- dezelfde lokatie.

Groeten, Peter.