Auteur Topic: Yupiteru mtv 7000  (gelezen 1658 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Nurse

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Yupiteru mtv 7000
« Gepost op: 6 april 2019, 17:31:32 »
Dag allen,

Afgelopen Donderdag een dagje op vliegbasis Eindhoven geweest ivm extra vluchten van Frisian Flag 2019.
Ik had de frequenties van Eindhoven ingebracht, liep allemaal goed, Perfecte ontvangst, leuke hobby erbij naast mijn fotografie van vliegtuigen.

Tot mijn verbazing zat ik donderdag op zolder, locatie Veghel, en daar kon ik zelfs de toren van Eindhoven goed ontvangen. Volgende week maar eens proberen of de signalen van Volkel binnen komen.

Ik heb de Yupiteru 2e hands gekocht, werkt tot nu toe zonder problemen. Ook met het vervangen van de oplaadbare batterijen, worden de ingevoerde gegevens onthouden.

Vraag: ik heb nu een blok frequenties ingevoerd van Eindhoven, volgende week wil ik daar Volkel en Leeuwarden aan toevoegen.

Is het mogelijk dat ik, als ik bijvoorbeeld op vliegbasis Leeuwarden ben, het blok van Volkel en Eindhoven, uit kan zetten?? Ik heb een handleiding, maar daar lukt het nog niet echt mee. Is het uberhaupt mogelijk???

Alvast bedankt.

Offline Nurse

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: Yupiteru mtv 7000
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2019, 07:53:33 »
......

Kwam een medegebruiker tegen in Leeuwarden: Function Bandwrite  (bandnummer) 1 scan.
Hij pakt dan de geselecteerde band: dit geval nummer 1.