Auteur Topic: Politie Groningen?  (gelezen 8669 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

112owolde

  • Gast
Re: Politie Groningen?
« Reactie #15 Gepost op: 25 juni 2006, 12:00:35 »
Citaat van: "112 fryslan"
Dan zou ik het Filter maar eens gaan aanpassen en up to date houden.
en nogmaals de cap codes van de politie en cpa zijn al verwijderd door mij van het P2000 Forum.

Wij moeten ons filter maar eens gaan aanpassen? Ons filter word bijna elke dag geupdate vriend! En die capcodes zijn allang veranderd in het filter. Verdiep je in PDW, dan weet je dat je html pagina's die je upload niks met je filter te maken hebben. Over ons filter hoef jij je niet druk te maken, als het je niet bevalt dan ga je toch lekker ergens anders kijken.

Gert Jan

  • Gast
Re: Politie Groningen?
« Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2006, 12:07:17 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Ik weet nog goed dat de vorige redacteur van het blad "Verbinding"  CD`s met frequenties uitgaf onder de naam "de Naslag". De CD`s werden op naam uitgereikt en soms zat er ergens bewust een fout in. Als er een nieuw scannerboek uitkwam was dan ook meteen bekend langs welke weg gecopieerd werd.

En al die foutjes bij elkaar had tot gevolg dat er mensen hun abonnement opzegden.
Ik heb het de laatste paar jaren niet meer serieus genomen.

112 fryslan

  • Gast
Re: Politie Groningen?
« Reactie #17 Gepost op: 25 juni 2006, 13:09:01 »
Duidelijk
Ik laat mij niet weg pesten van het forum!
Al verwijten en of beschuldigen die ik op het forum geplaatst heb, daar biedt ik mijn excusuus vooraan.
Ik weet het echt niet beter dan een ander. Samen met anderen kun je meer bereiken dan alleen.
Het is NOOIT mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen, mocht dit wel gebeurd zijn dan bij deze hiervoor mij excusuus. Het enigste wat mij wel op valt en wat ik wil graag even wil noemen is dat ik het idee heb dat alle andere forum gebruikers altijd de juiste dingen weten rondom de cap codes qua omschrijving en dat ik dat altijd FOUT heb.
Ik hoop dat hierbij alle gedoe opgelost mag zijn.
Prettig weekend verder voor iedereen.

Met een Vriendelijke Groet,
112 Fryslan

Offline Erik

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2460
Re: Politie Groningen?
« Reactie #18 Gepost op: 25 juni 2006, 16:35:22 »
Is het niet verstandig dat moderators verplicht zijn PDW zelf te draaien om dit soort (herhaalde) fouten te voorkomen ?