Auteur Topic: Een dagje P2000  (gelezen 10725 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline ebknoppert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 126
Een dagje P2000
« Gepost op: 7 december 2013, 11:05:14 »
Ik heb voor diegene die geen p2000 ontvangen en effe willen kijken wat er zoal uitkomt een tweetal pagina's neergezet.

De data is van 06-12-2013

http://000sites.netne.net/telemetrie/p2000

Treurig genoeg is de politie maar zeer weinig aanwezig, dit heb ik een tweede file weergegeven.

(Ik heb geen moeite om de boel in een tabel te zetten, anders was het wat netter geweest :) )

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Een dagje P2000
« Reactie #1 Gepost op: 7 december 2013, 11:16:51 »
Eh ik weet niet precies wat je wilt bereiken, maar P2000 bestaat al ruim 10 jaar en zal voor de meesten niet nieuw zijn, evenmin dat de politie er weinig gebruik van maakt, dat hebben ze immers niet nodig.

Offline ebknoppert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 126
Re: Een dagje P2000
« Reactie #2 Gepost op: 7 december 2013, 11:44:32 »
Eeeh.., voor mij was dat wel nieuw?

+ Ambulance en Brandweer hebben ook c2000 en die zijn massaal aanwezig op p2000.
Niet zo snel conclusies trekken over wie wat weet..

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Een dagje P2000
« Reactie #3 Gepost op: 7 december 2013, 11:47:29 »
Conclusies? Er is een groot verschil tussen politie en de andere diensten, maar misschien moet je dat ook nog ontdekken ;)

Offline Berjan

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 99
Re: Een dagje P2000
« Reactie #4 Gepost op: 7 december 2013, 19:56:09 »
Ik heb voor diegene die geen p2000 ontvangen en effe willen kijken wat er zoal uitkomt een tweetal pagina's neergezet.

Dankje, hartstikke aardig!

Misschien kun je een keer kijken op http://www.monitor.frankieplankie.nl/ Doet ongeveer hetzelfde, alleen dan wel overzichtelijk, en ook nog live..  ;) ::)

Offline ebknoppert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 126
Re: Een dagje P2000
« Reactie #5 Gepost op: 7 december 2013, 20:04:06 »
Ja maar er zijn al talloze p2000 websites.

Zoals de rss feeds maar ook gewoon via je browser: http://112meldingen.nl/

Ik zou zelf weinig kunnen toevoegen...

Het enige wat ik zou verbeteren in hun geval is de gebruikte webtechnieken, zoals uiterlijk en werking.
Elke minuut refreshen is wel wat ouderwets..
Ook zou men een query op een specifieke dienst of capcode moeten kunnen doen.
Dat kan een leuk inzicht bieden, men moet dan wel de data voor jaren opslaan en aanbieden vind ik.
Ben voorlopig niets van plan, ga alleen nog een 'dagje kpn' posten op die site, zal morgen worden..

:)

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2370
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Een dagje P2000
« Reactie #6 Gepost op: 7 december 2013, 21:29:48 »
nationaal 3, ermes.
euromessage landelijk, euromessage int.
astrid
inhouse paging

elke dag iets voor de rest van de week.
lekker nuttige info.
het forwarden van deze info is illegaal. ik spreek uit ervaring, zoals een forum genoot kan beamen.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Een dagje P2000
« Reactie #7 Gepost op: 7 december 2013, 21:41:37 »
het forwarden van deze info is illegaal. ik spreek uit ervaring, zoals een forum genoot kan beamen.

Het lag op het puntje van mijn tong, maar toen dacht ik "misschien wil hij ook dat wiel opnieuw uitvinden".

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2370
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Een dagje P2000
« Reactie #8 Gepost op: 7 december 2013, 21:44:05 »
het forwarden van deze info is illegaal. ik spreek uit ervaring, zoals een forum genoot kan beamen.

Het lag op het puntje van mijn tong, maar toen dacht ik "misschien wil hij ook dat wiel opnieuw uitvinden".

Haha, maar ik wilde het wiel niet uitvinden, was gewoon al 3 jaar in de lucht, tot 2 mensen lelijk deden.
Wel grappig dat het nu als "gewoon" wordt aanvaard.

Maar on-topic, wanneer iemand van dit forum die netwerken wil bekijken, doen ze het echt wel.
Dergelijke "dagje P2000" postings voegen op dit forum niks toe. Hier is al die kennis al aanwezig.

Offline ebknoppert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 126
Re: Een dagje P2000
« Reactie #9 Gepost op: 7 december 2013, 22:50:05 »
>het forwarden van deze info is illegaal. ik spreek uit ervaring, zoals een forum genoot kan beamen.
Waar heb je het over, er zijn talloze aanbieders online, ik forward geen rss feed oid.

>Dergelijke "dagje P2000" postings voegen op dit forum niks toe. Hier is al die kennis al aanwezig.
Natuurlijk is dit redelijk onzin info, als ik het nou leuk vind om een enkeling (dag-)inzage te kunnen geven, wat deze ermee doet moet hij weten, ga ik toch ook niet beoordelen?
Altijd ergelijk dat ik op verscheidene forums meemaak dat men op de vingers getikt wordt door mensen die al langer met iets bezig zijn en dat blijkbaar voldoende vinden om iets te beoordelen.
Gewoon hun mond houden is er niet bij.
Is er nu ook al een meetstaf of iets een onzin topic is of niet?
Dat kun je helemaal niet weten.

An sich grappig dat een verkoper van p2000 toestelletjes mij meldt dat dit onzin is.
Het hele meekijken (en scannerluisteren in het algemeen) is onzin zeg, mensen die voor hun werk een apparaat toegestopt hebben gehad, dat is zinvol.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Een dagje P2000
« Reactie #10 Gepost op: 7 december 2013, 23:04:13 »
Sorry, maar je leest volledig over het daadwerkelijke probleem heen. Dat is dan ook de kern van deze discussie, als je je goed had ingelezen op dit forum dan had je precies geweten waar je aan toe was. Dat je nieuw bent en bepaalde dingen graag zelf aan den lijve wilt ondervinden daar is in de verste verte niets mis mee. Je laat je echter totaal niet hinderen door adviezen van anderen en neemt blijkbaar totaal niet de moeite om je terdege in te lezen op dit probleem. Als jij je hoofd wilt stoten dan denk ik dat er niemand meer is die jou nu nog een strobreed in de weg zal liggen.

exLid057

  • Gast
Re: Een dagje P2000
« Reactie #11 Gepost op: 8 december 2013, 13:47:04 »
het forwarden van deze info is illegaal. ik spreek uit ervaring, zoals een forum genoot kan beamen.

Het lag op het puntje van mijn tong, maar toen dacht ik "misschien wil hij ook dat wiel opnieuw uitvinden".

Haha, maar ik wilde het wiel niet uitvinden, was gewoon al 3 jaar in de lucht, tot 2 mensen lelijk deden.
Wel grappig dat het nu als "gewoon" wordt aanvaard.

Maar on-topic, wanneer iemand van dit forum die netwerken wil bekijken, doen ze het echt wel.
Dergelijke "dagje P2000" postings voegen op dit forum niks toe. Hier is al die kennis al aanwezig.

ik doe het al 15 jaar maar wel toen zonder p2000

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Een dagje P2000
« Reactie #12 Gepost op: 8 december 2013, 13:54:35 »
ik doe het al 15 jaar maar wel toen zonder p2000

Als het niet over P2000 gaat, maar dit topic wel, waar heb je het dan over?

exLid057

  • Gast
Re: Een dagje P2000
« Reactie #13 Gepost op: 8 december 2013, 13:59:13 »
ik doe het al 15 jaar maar wel toen zonder p2000

Als het niet over P2000 gaat, maar dit topic wel, waar heb je het dan over?

was even een hintje voor semafoonwinkel sorry :)

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2370
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Een dagje P2000
« Reactie #14 Gepost op: 8 december 2013, 14:37:48 »
ik doe het al 15 jaar maar wel toen zonder p2000

Als het niet over P2000 gaat, maar dit topic wel, waar heb je het dan over?

was even een hintje voor semafoonwinkel sorry :)

Kees, Dat was een ander incident.
De 1e keer was de site met Nat1 brandweermeldingen die op last van de overheid off-line moest. Was 2001/2003 of zo schat ik.
Vooral de brandweer was gek op deze site, ook handig voor hun vrouwen/collega's etc.
Ik zat toen al bij de brandweer als kaderlid, en hoorde daardoor ook meer over bovenstaand incident.
De klager wist dit echter niet. Grappige is dat ik hem tot op de dag van vandaag nog spreek en we elkaar goed kennen.

2e Incident was het sturen van lelijke woorden door 3 mensen i.c.m. mijn naam en adres over Nat3. Die 3 waren even de weg kwijt en moesten dat afreageren.
Dat heb ik laten uitzoeken, en na overleg met mijn advocaat bij een waarschuwing gelaten.
Wat ze intern als sanctie hebben opgelegd weet ik niet.

Toen was dit allemaal "hot", tegenwoordig zet iedereen P2000 online. Maar zo was het vroeger zeker niet.
Ik reageerde nu naar Eb, dat hij niet dezelfde "fout" moet maken en even vooraf nadenkt over wat hij wil bereiken.