Auteur Topic: BRW Zelzate en Assenede  (gelezen 3861 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Geronimo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
BRW Zelzate en Assenede
« Gepost op: 18 juni 2014, 14:41:28 »
Beste,
ik ben op zoek naar de RIC codes waar brandweer Zelzate en Assenede opgeroepen worden. Ik heb enkel deze voor de brandweermannen (zonder vermelding van adres), maar ik zou deze willen mét adres (zoals de officieren ontvangen). Dit zowel voor de brandweer- als de ambulanceoproepen

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: BRW Zelzate en Assenede
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2014, 20:28:33 »
Ik weet niet waarom ik het doe http://users.skynet.be/schepers-carleer/astrid/ maar toch daar zijn ric/capcodes te vinden

Offline boardie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 14
Re: BRW Zelzate en Assenede
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2014, 21:49:21 »
Hallo Hutch, ik ben daarnet nog eens gaan piepen maar op mijn Mac is de database niet zichtbaar. Met 3 browsers geprobeerd (Safari, FF & Chroome) en ik gebruik de nieuwste Flash player. Het enige wat zichtbaar is is de regel tekst en de counter onderaan. De rest van de pagina blijft leeg. Heb ook mijn reclameblocker een uitgeschakeld, zonder resultaat… Bij het rechts klikken op de plaats waar de database zou moeten te voorschijn komen geeft Flash de melding 'movie not loaded'. Zijn er nog mensen met dit probleem?  :-\ Thanks

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: BRW Zelzate en Assenede
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2014, 00:10:23 »
Jup sorry zie hem ook net pas...idd de datebase is out of order denk ik.

Offline Geronimo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: BRW Zelzate en Assenede
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2014, 17:36:48 »
Beste,

inderdaad, deze skynet-pagina had ik al gevonden maar ik kon er niets in opzoeken...