Auteur Topic: Vraagje  (gelezen 2565 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline leemas

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 9
Vraagje
« Gepost op: 31 december 2008, 10:41:14 »
Hallo
Ik heb er allemaal geen verstand van ,heb zelf een scanner waar niet veel op te horen is.

Nu zag ik de Bravo 802 A staan. Is dat wat voor een leek zoals ik.
Wat kan je daar dan op krijgen.
En als ik het goed hebgelezen krijgt je er berichten op die je af kan lezen.
Het is hoofdzakelijk voor in huis.

gr.Leo

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Vraagje
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2008, 11:32:32 »
Hoi Leo,

wat je hebt gezien is een p2000 pager. Deze pieper kan berichten ontvangen die door de brandweer verstuurd worden. Je krijgt dus berichten als: P 2 CONTAINERBRAND DAVID VAN BOURGONDIEWEG WBD Eenh: WBD842

Als je de codes van het korps of van de regio van jou interesse programmeerd dan ontvang je dus de berichten hiervan.

Persoonlijk zou ik geen bravo 802 kopen, geef iets meer geld uit en koop een pro one+ of een jupiter pro pager.

De pager is niet hoofdzakelijk voor thuis maar ook erg handig voor onderweg aangezien je de pager zeer makkelijk met een holster of een tasje aan je broek kunt bevestigen.

Offline SemafoonWinkel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 223
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Vraagje
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2008, 17:02:59 »
De Bravo802 was voor die tijd (2-3jaar geleden) een aardige pager in vergelijking met de rest van de beschikbare pagers. Deze semafoon koste in het begin € 165.- incl. progtool.

Inmiddels zijn alle pagers veel verder doorontwikkeld, en een eind in prijs gezakt.
Tegenwoordig koop je handprogrammeerbare pagers vanaf € 99.-tot € 125.- met een jaar garantie, betere kwaliteit en veel meer opties.

Let op dat de meeste 802's niet handprogrammeerbaar zijn, en de "CAP 2 bug" hebben.
Wanneer je dat geen probleem vindt en de prijs naar je zin is.....