Auteur Topic: wensen voor volgende versie pager?  (gelezen 3600 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
wensen voor volgende versie pager?
« Gepost op: 13 november 2008, 23:29:20 »
Nu de nieuwe V9.1 er is, is het misschien wel aardig om een topic te starten met wensen voor een toekomstige versie. Dingen die je nu nog mist zeg maar. (de V9.1 is al top, maar het kan natuurlijk altijd nog beter  ;)   ) Ik zal alvast een aftrap geven. Ben benieuwd wat jullie nog voor wensen hebben. Misschien lezen de ontwerpers mee en komt het in een nieuwere versie.  :)

1. Blijft toch het aantal capcode plaatsen. Hoeft niet veel meer, maar 20 zou al mooi zijn. (is hier al vaak over geschreven, schijnt technisch moeilijk, dan wel niet mogelijk te zijn)

2. Woordfilters die je afzonderlijk per capcode kan koppelen. Dus bijv. woord 1 aan code 3 en woord 2 aan code 6, etc. etc.

3. Mogelijkheid van filteren op combinatie van woordfilters: bijv. filteren op "A1" + "Alkmaar"

4. 16 woordfilters, voor elke code minimaal 1.

5. Een symbooltje in het scherm waaraan je kan zien dat je pager op trillen staat. Nu zie ik nooit het verschil of mijn pager nog op trillen staat of dat ik hem al totaal op stil heb gezet als ik ga slapen. Er is immers alleen (bij mijn weten) een symbooltje voor luid alarm.

Nog meer wensen??
Mars

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2008, 07:44:01 »
Wat ik persoonlijk wel fijn zou vinden:

1: Luidere piep en tril
2: op elke capcode een apart woordfilter kunnen aanmaken.
3: woordfilter in het capmenu aan en uit zetten
4: meer capcodes (zou fijn zijn, is geen must)

Offline kevin27

  • Hoofdbrandwacht VRU
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 500
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2008, 08:11:14 »
en zou het ook wel prettig vinden als er een accu ofzo inkomt te zitten net zoals de galaxy
Alle berichtgeving is op persoonlijke titel

Leen Ansems

  • Gast
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2008, 08:20:18 »
Ik ga me toch langzamerhand afvragen wie die ontwikelingskosten van die megalijst van wensen moet gaan betalen en hoe duur dat dan een pager mag zijn. Er zijn nu al mensen die pijn in de geldbuidel hebben van die 125 euro die ze moeten betalen.

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2008, 08:50:15 »
Citaat
Ik ga me toch langzamerhand afvragen wie die ontwikelingskosten van die megalijst van wensen moet gaan betalen en hoe duur dat dan een pager mag zijn. Er zijn nu al mensen die pijn in de geldbuidel hebben van die 125 euro die ze moeten betalen.

Ah ja, bedankt voor de tip!!
Ik zou ook nog graag willen dat de pager goedkoper wordt!

(niet zo 'zuur' Leen  ;)   , je moet altijd wensen blijven houden, anders wordt het leven wel heel saai ....  En ik stel ook niet dat alle wensen er meteen op moeten, maar het is wel interessant om te zien welke wensen er leven onder de gebruikers, toch?)

vr.gr.
Mars

Offline M

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2008, 08:57:59 »
Ik heb zelf nog een 'wens' (sorry Leen  :)  ):

Eigenlijk zou het ideaal zijn als alle bestaande woordfilter opties, zoals prio op woordfilter, of filteren naar maildrop etc. per filterwoord in te stellen zouden zijn. Dat je dus zowel met een woord kan filteren naar maildrop, maar tegelijkertijd ook met een ander woord juist naar prio. Nu moet je echt kiezen en die keus is dan voor alle woorden.

vr.gr.
Mars

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #6 Gepost op: 14 november 2008, 09:59:35 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Ik ga me toch langzamerhand afvragen wie die ontwikelingskosten van die megalijst van wensen moet gaan betalen en hoe duur dat dan een pager mag zijn. Er zijn nu al mensen die pijn in de geldbuidel hebben van die 125 euro die ze moeten betalen.

Het gaat er niet om dat alle wensen worden vervuld, gezien de uitstekende reputatie van p2000shop in betrekking tot het steeds uitbrengen van betere pagers is dit misschien wel handig. Zo kan men mooi zien wat er leeft in de markt.

Offline Rowin

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #7 Gepost op: 14 november 2008, 10:48:00 »
Citaat van: "IkWilbert"
1: Luidere piep en tril
2: op elke capcode een apart woordfilter kunnen aanmaken.
3: woordfilter in het capmenu aan en uit zetten
4: meer capcodes (zou fijn zijn, is geen must)

Dat zijn ook precies de punten wat voor mij nog verbeterd kan worden, en als klein puntje heb ik dan nog;

5: een achtergrond tekst als de verlichting uit is, soort slaapstand tekst dus (zoals op de ProOne+)

Offline cappie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 131
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #8 Gepost op: 14 november 2008, 16:59:32 »
Ook van mijn kant dan even een wens, een wat groter scherm zou voor mij persoonlijk meer dan welkom zijn.
De nieuwe v9.1 heefd wel wat weg van een Galaxy zo op het eerste gezicht.

Wellicht een ledje voor gemiste meldingen, maar vooral een kras bescherming voor het display al de pagers die ik heb gehad van de Mercurius tot de Jupiter 8.6 zijn mijn inziens zeer kras gevoelig.

Dus ja....afwachten maar hoe de volgende nieuwe jupiter er uit gaat zien :)
Met vriendelijke groeten,
Cappie

Offline maikelv

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 166
Re: wensen voor volgende versie pager?
« Reactie #9 Gepost op: 14 november 2008, 23:31:01 »
Een luider alarm zou voor mij de hoofdwens zijn  :)