Auteur Topic: Galaxy v9.0  (gelezen 8000 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2008, 11:28:25 »
Citaat van: "arjan"
Volgens mij heeft dan heel nederland wel de Galaxy of heb ik dat mis??

Volgens mij zijn er nog zat regio's die andere pagers hebben, zoals de Infostream of de Bravo, maar het aandeel Galaxy neemt inderdaad behoorlijk toe.

Groeten, Peter.

Offline Jeroen...

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 312
    • http://www.hulpverleningsfotografie.nl
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #16 Gepost op: 15 oktober 2008, 17:55:21 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "arjan"
Volgens mij heeft dan heel nederland wel de Galaxy of heb ik dat mis??

Volgens mij zijn er nog zat regio's die andere pagers hebben, zoals de Infostream of de Bravo, maar het aandeel Galaxy neemt inderdaad behoorlijk toe.

Groeten, Peter.

Vergeet ook de jup pro niet  :)
http://www.hulpverleningsfotografie.nl \";)\"

2x Uniden Bearcat UBC 60 XLT-2 | Realistic Pro 2006 | 6 x Motorola MX 3000 | 2x Portavox 3165 | MTS2000 | Discone X50 | 2x Jupiter | Bravo 802 | Galaxy v8.2

arjan

  • Gast
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #17 Gepost op: 23 oktober 2008, 20:46:57 »
Ik las bij een aanbieding op marktplaats dat de Gallaxy ook handmatig is te programmeren. Wat kun je dan allemaal handmatig programmeren want er is toch ook een programmer voor de Gallaxy?!

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #18 Gepost op: 23 oktober 2008, 20:53:34 »
De Galaxy heeft exact dezelfde mogelijkheden als de Jupiter-Pro. Dus als je bekend bent met de Jupiter, dan ben je dat eigenlijk ook met de Galaxy.

Groeten, Peter.

pieterschuijn

  • Gast
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #19 Gepost op: 27 oktober 2008, 18:39:27 »
Indien de instellingen goed staan is de pager handmatig te programeren zoald de Jupiter Pro nieuwste versie.
Dank zij Kinky weet ik dit sinds vandaag.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #20 Gepost op: 27 oktober 2008, 18:49:56 »
Citaat van: "pieterschuijn"
Indien de instellingen goed staan is de pager handmatig te programeren zoald de Jupiter Pro nieuwste versie.
Dank zij Kinky weet ik dit sinds vandaag.

Dezelfde software => dezelfde mogelijkheden => dus ook handmatig te programmeren. Inderdaad, indien dat is aangevinkt in de software, maar dat geldt uiteraard ook voor de Jupiter en Mercurius. Daarin kun je dat ook uitschakelen.

Groeten, Peter.

pieterschuijn

  • Gast
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #21 Gepost op: 28 oktober 2008, 18:43:29 »
Ik denk dat ik nu alle mogelijk heden van de Galaxy pagers weet!

Allen bedankt,Piet

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
Re: Galaxy v9.0
« Reactie #22 Gepost op: 2 november 2008, 12:32:35 »
Ik wil nog even terugkomen op 'direct show until press key'

Als ik de pager thuis laat liggen en deze functie staat AANgevinkt,  dan zal na alarm het bericht in beeld blijven net zolang tot ik deze afdruk.  dus als ik na twee uur weer thuiskom, dan zie ik direct letters in het display staan waardoor ik weet dat ik een bericht gemist heb.

Wanneer deze functie UITgevinkt staat,  zie ik alleen het 'bolletje' linksbovenin (en bij de Galaxy de LED) knipperen.  ik moet dan dus handmatig het bericht opzoeken.

In beide gevallen wordt het bericht direct zichtbaar in het scherm bij een alarm (inclusief de blauwe verlichting).

Na verloop van tijd springt de pager weer 'in rust' en dan pas zie je het verschil. De functie is dus meer bedoeld voor het teruglezen na lange tijd (dat je na een langere tijd in één oogopslag kunt zien dat je iets gemist hebt).
een laatste opmerking hierbij:  dit werkt niet wanneer de pager op STIL staat (dan verdwijnt ie naar verloop van tijd gewoon uit het scherm).  bij alle andere functies (geluid, trillen, stil met licht, discreet) wel