Auteur Topic: Sky Scan Desktop  (gelezen 2104 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Scanner Brussels

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 222
Sky Scan Desktop
« Gepost op: 18 juli 2016, 07:24:44 »
Vorige week een Sky Scan Desktop antenne aangekocht (http://www.javiation.co.uk/skyscan.html - de rechtse) om die oude hobby weer eens nieuw leven in te blazen. Na de eerste tests bleek de ontvangst nogal tegen te vallen ondanks de goede reviews die ik her en der gelezen had.
Kan iemand me soms zeggen of dit een miskoop was of dat ik zelf nog de boel dien af te stellen? Een handleiding was niet aanwezig. Wel kan ik de 4 antennes apart demonteren dmv een schroef.

Alle hulp is welkom.

Scanner Brussels

Offline Shorty

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 480
Re: Sky Scan Desktop
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2016, 09:16:30 »
Je zegt het zelf, het is inderdaad een miskoop. Heb tig jaren geleden ook eens dezelfde gehad, niet alleen ontving het ding niets maar hij roestte in no time ook nog weg: de coax verbinding.

Iets meer uitgeven en je ontvangt wel, bv een Diamond D777.

Grtz

Shorty
AR5000 | AR8600 MK2 | BC346XLT l 40m lwire l Diamond D777 | Celwave CX3 VHF Maritime | Logper | S-W France

Offline Scanner Brussels

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 222
Re: Sky Scan Desktop
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2016, 12:14:06 »
Bedankt voor de feedback Shorty, misschien moet ik de verkoper wel "aanklagen" om rommel te verkopen. Ook deels mijn fout natuurlijk, had maar eerst hier navraag moeten doen. Bedankt voor de info mbt de Diamond D777. Gaan we eens bekijken.

Scanner Brussels