Auteur Topic: Trunking DMO  (gelezen 7902 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hennie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 378
  • PC5L
Trunking DMO
« Gepost op: 4 mei 2014, 11:57:36 »
Hoi,

Iemand ervaring met het programma Untitrunker icm met een RTL Stick of andere ontvangstapparatuur voordat ik het wiel een tweede keer uit ga vinden?

http://www.unitrunker.com/

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Trunking DMO
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2014, 10:42:32 »
Dat zou leuk zijn, stick inprikken en DMO meeluisteren.  :) Helaas, de weg naar DMO meeluisteren is er een met obstakels.

De enige software die zou kunnen werken is osmo-tetra.

Offline Pepijn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: Trunking DMO
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2014, 15:12:53 »
osmo-tetra is in principe gericht op TMO (unencrypted). Als ik het me goed herinner wordt DMO niet ondersteund...
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline BASGU

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trunking DMO
« Reactie #3 Gepost op: 20 juli 2014, 18:57:04 »
Er wordt toch niets bijzonders over DMO verteld, dus doe geen moeite.
De enige frequente gebruiker is de brandweer en die begint dit jaar al over te stappen naar DMR voor onderlinge communicatie !!

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7546
  • PE1RFR
Re: Trunking DMO
« Reactie #4 Gepost op: 20 juli 2014, 21:05:41 »
Er wordt toch niets bijzonders over DMO verteld, dus doe geen moeite.
De enige frequente gebruiker is de brandweer en die begint dit jaar al over te stappen naar DMR voor onderlinge communicatie !!

Welkom op het forum, erg veel positieve bijdragen zie ik tot dusver niet. Als iemand daar moeite in wil steken dan is dat zijn eigen keuze. Ze kunnen van alles roepen over DMR, bijna alle projecten en veranderingen worden toch keer op keer uitgesteld, dus laten we het eerst maar eens afwachten.