Auteur Topic: P2000 berichten via twitter via een andere timeline weergeven: hoe?  (gelezen 3688 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline freaky33

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 272
Ik volg de P2000 berichten uit diverse regio's via mijn twitter. Alleen hoe kan ik er voor zorgen dat die P2000 berichten niet meer in mijn timeline te zien zijn tussen alle niet-P2000 gerelateerde tweets? Is daar een foefje voor. Ik gebruik Tweetdeck om tweeten en tweets te lezen.

exLid057

  • Gast
Re: P2000 berichten via twitter via een andere timeline weergeven: hoe?
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2014, 14:50:29 »
Ik volg de P2000 berichten uit diverse regio's via mijn twitter. Alleen hoe kan ik er voor zorgen dat die P2000 berichten niet meer in mijn timeline te zien zijn tussen alle niet-P2000 gerelateerde tweets? Is daar een foefje voor. Ik gebruik Tweetdeck om tweeten en tweets te lezen.

dat gaat niet, twiter zal altijd op woord filteren, wand ik probeer alle brandmeldingen van Zutphen te blokkeren maar gaat niet, wand ik search het woord Zutphen dus ook alles, wat geblokkeerd is komt ook door

Offline freaky33

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 272
Re: P2000 berichten via twitter via een andere timeline weergeven: hoe?
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2014, 00:33:57 »
Jammer. Er zal toch wel iets bestaan hoe je dit kunt doen?

Offline Simonn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 763
Re: P2000 berichten via twitter via een andere timeline weergeven: hoe?
« Reactie #3 Gepost op: 11 maart 2014, 00:49:12 »
Dat is erg lastig inderdaad. Sommige Twitter clients, zoals TweetBot op de Mac, hebben de mogelijkheid om mensen te "ignoren", zodat ze niet meer in de timeline verschijnen. Welke andere programma's naast TweetBot dat ondersteunen weet ik niet.