Auteur Topic: Ook nog maar even voorstellen  (gelezen 2570 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline MR

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 76
  • Fotograaf en webmanager
    • Mario Rentmeester fotografie
Ook nog maar even voorstellen
« Gepost op: 28 april 2011, 13:26:38 »
Ik kom zojuist tot de conclusie dat ik me nog helemaal niet heb voorgesteld op dit forum. Laat ik dat bij deze even kort doen:

Ik ben Mario Rentmeester (vandaar MR), 20 jaar en woon vlakbij Middelburg (Zeeland). Student bedrijfseconomie aan de HZ te Vlissingen. Als het goed is ben ik over 2 maanden afgestudeerd bedrijfseconoom. Hobby's sport (voetbal, wielrennen, mountainbiken), vissen, websites bouwen en beheren en fotografie.

Thuis ooit een Handic 0016 tegengekomen op zolder, waar ik zo af en toe wel eens naar luister(de). Helaas is de antenne kapot en functioneert de scanner ook niet meer optimaal. De scanfunctie werkt namelijk niet meer, waardoor hij vast blijft staan op één kanaal. Ik luister(de) voornamelijk maritiem verkeer op de Westerschelde. Toevallig vandaag de koop van een Albrecht ae230h overeengekomen, zodat ik het luisteren weer wat meer op kan gaan pakken.

Tevens geïnteresseerd in de hulpdiensten, met name brandweer en KNRM. Ik loop regelmatig met een P2000 pager op zak en ben tevens lid van diverse HV-gerelateerde fora.

Dit forum ooit eens op het spoor gekomen in de zoektocht naar capcodes voor mijn pager. Toevallig een tijdje terug benoemd tot boardmoderator van het P2000 capcodes board regio Zeeland. Aan mij de taak om dit actueel en overzichtelijk te houden, wat zeker goed gaat komen :)

Vragen, stellen kan altijd!

Offline paassens

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 481
Re: Ook nog maar even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2011, 15:46:50 »
Dan toch maar welkom. ;)
for your ears only