Auteur Topic: personen  (gelezen 4072 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

oortje39

  • Gast
personen
« Gepost op: 26 oktober 2007, 22:23:55 »
Is het mogelijk dat er een ploeg in een brandweerauto zit met verschillende capcodes.

groetjes Gerard

Offline chatjozef

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 217
Re: personen
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2007, 22:35:12 »
ja, uitruk met gemengde ploegen bijvoorbeeld.
Groet,
Stephan

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: personen
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2007, 23:30:01 »
Citaat van: "oortje39"
Is het mogelijk dat er een ploeg in een brandweerauto zit met verschillende capcodes.

groetjes Gerard

Dat is mogelijk. Er kunnen capcodes zijn speciaal voor de bevelvoerder, chauffeur en manschappen. en dan praten we alleen nog maar over een tankautospuit en niet over een redvoertuig, duikwagen of hulpverleningswagen.
Daarnaast is er in de regio Zuid Holland Zuid een korps die alarmeert aan de hand van persoonlijke codes van elk korpslid.

Offline Rolf-Lim-z

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 47
Re: personen
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2007, 00:05:10 »
Ik snap het voordeel niet van een ploeg alarmeren met ieder ploeglid zijn eigen code?
Enige voordeel wat ik kan bedenken is "diensten ruilen".
Maar dat moet toch ook mogelijk zijn met code-ploeg 1 +pers.code invaller. (toch?)
Lijkt mij dat je een groter fout mage inbouwt als je X verschillende mensen aan piept in plaats van een groep mensen niet iedere vrijwilliger is altijd voor 100% op stand by (hoewel we in ons land gelukkig mogen prijzen met de mensen die we hebben Brandweer is geen hobby het is een way of life)

Rolf
Spel fouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

Offline Franc

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 176
Re: personen
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2007, 19:44:49 »
Citaat van: "Rolf-Lim-z"
niet iedere vrijwilliger is altijd voor 100% op stand by

Wel als je werkt met piketdiensten i.p.v. vrije opkomst.

Franc