Auteur Topic: PDW Geluid bij groepsoproep  (gelezen 3210 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Bert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 524
PDW Geluid bij groepsoproep
« Gepost op: 21 augustus 2011, 17:59:16 »
Ik had PDW versie 2.53 draaien en vandaag de versie 3.1 werkend gekregen. Bij 2.53 kreeg ik 2x een riedel als er een gemiste groepsoproep was (had ik bijna nooit :D)

Deze riedel hoor ik nu constant bij versie 3.1 als er een groepsoproep binnen komt, dus net anders als ik wil. Iemand een idee hoe dat kan. Ik weet kan het volume uitzetten maar dan hoor ik de oproepen niet die ik wil horen in het onderste scherm!

Draait met Vista en geluidskaart. Ontvangst is tussen 99,4 en 100 procent.

Gr.Bert
Uniden 3500XLT, Bearcat UBC785XLT, Diamond D-150NJ, Jupiter, Lichtkrant

Een mens moet een beetje gek doen,
om het niet helemaal te worden

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: PDW Geluid bij groepsoproep
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2011, 18:57:30 »
Bert,

Vreemd. Bij een gemiste groepsoproep wordt "missed-groupcall.wav" afgespeeld. Als je die verwijdert, niet meer. Maar als er echt oproepen gemist worden dan moet die teller ook oplopen die je onder F12 kunt vinden, klopt dat?

Offline Bert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 524
Re: PDW Geluid bij groepsoproep
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:16:54 »
Bert,

Vreemd. Bij een gemiste groepsoproep wordt "missed-groupcall.wav" afgespeeld. Als je die verwijdert, niet meer. Maar als er echt oproepen gemist worden dan moet die teller ook oplopen die je onder F12 kunt vinden, klopt dat?

Peter,
Teller groepsoproepen telt onder F12 gelijk op met de riedel zoals die bedoeld is voorgemiste groepsoproepen. Staat na 1 uur en 40 minuten op 147 groepsoproepen en er zijn 0/8 gemiste groepsoproepen. Nu weet ik niet of de riedel ook bij deze gemiste groepsoproepen is gegaan maar de teller doet het dus.

Gr.Bert
Uniden 3500XLT, Bearcat UBC785XLT, Diamond D-150NJ, Jupiter, Lichtkrant

Een mens moet een beetje gek doen,
om het niet helemaal te worden

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: PDW Geluid bij groepsoproep
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2011, 20:06:12 »
Dan klopt er ergens iets niet, meer kan ik er niet van maken. Mis je ook daadwerkelijk oproepen??

Offline Bert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 524
Re: PDW Geluid bij groepsoproep
« Reactie #4 Gepost op: 21 augustus 2011, 21:25:58 »
Dan klopt er ergens iets niet, meer kan ik er niet van maken. Mis je ook daadwerkelijk oproepen??

Ja, ik mis inderdaad oproeprn. Heb inmiddels de wave verwijderd naar de prullenbak. Ik heb ook geen idee wat de oorzaak is. Ik draai PDW 3.1 ook nog via een pc met compoort (als dit al de oorzaak is) en deze geeft heeft het zelfde euvel. Het is via een omweg "opgelost" denk ik dan maar.

Bedankt tot zover en ik heb vooralsnog niet de indruk dat het elders ook niet klopt.

Gr.Bert
Uniden 3500XLT, Bearcat UBC785XLT, Diamond D-150NJ, Jupiter, Lichtkrant

Een mens moet een beetje gek doen,
om het niet helemaal te worden