Auteur Topic: strooi dienst gouda en omgeving  (gelezen 6941 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21717
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: strooi dienst gouda en omgeving
« Reactie #15 Gepost op: 3 maart 2006, 12:40:33 »
Ik doelde inderdaad op Delft, dat die er dus niet meer op zit. Die stond namelijk nog wel in het boek. En dat Alphen a/d Rijn er wel op zit wist ik ook niet. Maar ik heb het aangepast in mijn bestand en dat alsnog opgestuurd. Men was nog niet bij dit hoofdstuk aangekomen om te bewerken dus hopelijk staat het in het komende boek goed vermeld.

paul19622

  • Gast
Re: strooi dienst gouda en omgeving
« Reactie #16 Gepost op: 3 maart 2006, 12:45:47 »
Citaat van: "Johan Beck"
Ik doelde inderdaad op Delft, dat die er dus niet meer op zit. Die stond namelijk nog wel in het boek. En dat Alphen a/d Rijn er wel op zit wist ik ook niet. Maar ik heb het aangepast in mijn bestand en dat alsnog opgestuurd. Men was nog niet bij dit hoofdstuk aangekomen om te bewerken dus hopelijk staat het in het komende boek goed vermeld.

Volgens mij stonden Alphen a/d Rijn en Gouda ook altijd al in de oude kluwer boeken vermeld hoor maar daar ben ik niet 100% zeker meer van omdat ik deze boeken niet meer heb. Misschien kan je het zelf nog nakijken??

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21717
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: strooi dienst gouda en omgeving
« Reactie #17 Gepost op: 3 maart 2006, 12:50:23 »
Citaat van: "paul19622"
Volgens mij stonden Alphen a/d Rijn en Gouda ook altijd al in de oude kluwer boeken vermeld hoor maar daar ben ik niet 100% zeker meer van omdat ik deze boeken niet meer heb. Misschien kan je het zelf nog nakijken??

In de laatste editie staat Alphen a/d Rijn er niet bij op 152.7375. Delft en Gouda wel en Gouda ook op de 154.8625. Delft is nu geschrapt en bij 154.8625 is Gouda geschrapt.

Henk2863

  • Gast
Re: strooi dienst gouda en omgeving
« Reactie #18 Gepost op: 8 maart 2006, 11:18:43 »
Alle Strooidiensten zitton op GSM, ik heb zelf een vriend die werk bij Roteb en die heeft mij uitgelegd dat alle strooidiensten nu onderhand wel op een GSM Systeem zaten.

paul19622

  • Gast
Re: strooi dienst gouda en omgeving
« Reactie #19 Gepost op: 8 maart 2006, 13:56:12 »
Citaat van: "Henk2863"
Alle Strooidiensten zitton op GSM, ik heb zelf een vriend die werk bij Roteb en die heeft mij uitgelegd dat alle strooidiensten nu onderhand wel op een GSM Systeem zaten.

Dit topic gaat over Gouda en daar zitten ze toch echt nog op de 152.7375 MHz hoor. Vrij recent nog gehoord...

groet,

Offline timo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 146
Re: strooi dienst gouda en omgeving
« Reactie #20 Gepost op: 8 maart 2006, 15:09:11 »
ja ik heb ze afgelopen weekend ook nog gehoord ja bedankt voor alle hulp
Manschap a bij brandweer Hollands midden Post Gouda,
Eerst hulpverlener en verbindings-coordinator Rode kruis Gouda e.o.