Auteur Topic: ISSI nummering  (gelezen 26774 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.


Offline Pepijn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: ISSI nummering
« Reactie #31 Gepost op: 17 augustus 2011, 09:37:19 »
Is er ook zo'n lijst voor Nederland?
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: ISSI nummering
« Reactie #32 Gepost op: 17 augustus 2011, 11:15:40 »
Is er ook zo'n lijst voor Nederland?

Ik zie het nut niet in van al die Issi lijstjes. Een XLS lijst is niet erg dynamisch.
In NL heb je vele online website's waarin alle CAP-codes staan, voertuignummers etc.
De websites zijn altijd behoorlijk up to date. Wijzigingen worden vaak binnen een dag doorgevoerd. De allerlaatste info staat op dit forum.

Spraak vind plaats in gespreksgroepen (muv. DMO) maar dit  is niet mee te luisteren. Heb je dus niks aan.

Offline Pepijn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 434
  • Without the lights it's just radio!
Re: ISSI nummering
« Reactie #33 Gepost op: 17 augustus 2011, 11:31:10 »
SSI en GSSI is uit te lezen met de juiste hard- en software, zie http://www.scannerforum.nl/index.php?topic=20026.msg185385#msg185385, dus het kan wel degelijk interessant zijn...
Ik deel geen informatie over TETRA netwerken. Ook geen codeplugs. Wil je deze informatie zelf achterhalen, wil ik je uiteraard wel helpen.

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: ISSI nummering
« Reactie #34 Gepost op: 17 augustus 2011, 13:25:13 »
Ik zie het nut niet in van al die Issi lijstjes. Een XLS lijst is niet erg dynamisch.

Het nut van die issi-lijsten is, om te beginnen, het identificeren van de afzender van een pagingbericht, bijvoorbeeld.
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Offline schranze

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 170
Re: ISSI nummering
« Reactie #35 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:41:37 »
denk dat je daar veel mee kan  ::)

Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: ISSI nummering
« Reactie #36 Gepost op: 4 september 2011, 17:24:04 »
Spraak vind plaats in gespreksgroepen (muv. DMO) maar dit  is niet mee te luisteren. Heb je dus niks aan.

Toch fijn dat je hier elke dag kan bijleren, hé...  ::)
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)