Auteur Topic: Vraag omtrent programmering Boafeng porto's  (gelezen 9516 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline RTM

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: Vraag omtrent programmering Boafeng porto's
« Reactie #15 Gepost op: 1 augustus 2018, 17:01:22 »
Even terugkomend op de vraagsteller:
Ik irriteer me dood aan mensen die zich niet voorstellen en in hun eerste post direct beginnen met het stellen van vragen.
Alsof wij, oud forumleden alleen maar in de pen mogen klimmen om hun probleem op te lossen. Ik begrijp de de poster in het bezit van een call is, dus waarom stel je deze vraag dan niet op zendamateur.com?

Omdat ik hier niet dagelijks, zo niet wekelijks mee bezig ben. Meldingen komen daarbij ook niet binnen.
Ik kom hier niet om te blijven hangen dus ik zie niet het nut in van het voorstellen.
Ik ben zoals wel meer mensen doen gaan Googlen op een forum. Van andere fora over andere onderwerpen waar wel mij interesses liggen weet ik dat deze vaak experts huisvesten welke mensen zoals mij in dit geval op weg kunnen helpen.
Nou heb ik duidelijk een vraag gesteld met voorbeeld en afbeeldingen. Het enige wat ik verlang is een antwoord. Waarom de laatste 8 kanalen niet werken. Ik heb dat tot op de dag van vandaag niet weten klaar te maken.
Nog meer vragen of kunnen we het nu weer over mijn vraag hebben??

Offline Wolfhound

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1226
Re: Vraag omtrent programmering Boafeng porto's
« Reactie #16 Gepost op: 1 augustus 2018, 17:39:35 »
Zo Ron,
Of je maar even wil reageren
Ik zou het wel weten.... :(
In grateful remembrance  of the 32nd T.F.S.  1954-1994.
                               " WOLFHOUNDS"
       Soesterberg Airbase.                Netherlands

Offline RTM

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: Vraag omtrent programmering Boafeng porto's
« Reactie #17 Gepost op: 1 augustus 2018, 17:40:32 »
Ondertussen, is het enige wat mij opvalt , dat elke keer als ik software overschrijf, en ik dezelfde porto weer uitlees een seconde later, hij direct de laatste 8 kanalen is 'vergeten'. Ook de functies die je kan aanvinken en bijvoorbeeld FOX gain geven andere getallen aan.

Ik vermoed dus dat of
A} Softwarematig er iets niet oke is.
b} De Boafengs zelf niet in orde zijn.

Ik neig zelf naar het laatste momenteel,  maar ik hoop nog steeds iemand te vinden met Boafeng ervaring die deze wel eens programmeert en waarbij het goed gaat.

Offline Luister Amateur

  • Monteur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 569
  • 73
Re: Vraag omtrent programmering Boafeng porto's
« Reactie #18 Gepost op: 1 augustus 2018, 22:05:07 »
ze hebben niet voor niets de bij Naam Baokreng

Offline RTM

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: Vraag omtrent programmering Boafeng porto's
« Reactie #19 Gepost op: 3 augustus 2018, 14:12:34 »
Het schijnt een geheugen issue te zijn in de Boafengs. Moet het maar doen met de 8 kanalen die hij wel kan onthouden.


Hier kan een slotje op.