Auteur Topic: Precom instellingen  (gelezen 2295 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Precom instellingen
« Gepost op: 11 maart 2022, 17:39:07 »
Ik heb een precom en een aantal capcodes heb ik op maildrop staan met een enkele piep.
In het woordfilter heb ik een plaatsnaam staan met een aparte melodie.
Nu had ik verwacht dat als er een match was met het filterwoord dat die ook in de bovenste rij zou komen en
dat de melding dan ook direct op het scherm zou staan maar dat gebeurd dus niet. Is dat een bepaalde instelling in de software?
Hij speelt wel netjes de melodie van het filter af maar het enige optische is dat het envelopje gaat knipperen en je dus eerst op de knop moet drukken om te lezen. Bij meldingen in caps welke op personal staan komt die we direct in beeld. Iemand een idee?

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Precom instellingen
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2022, 08:40:07 »
Een maildrop verschijnt niet op het display. Je moet op het envelopje drukken om de melding te zien.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: Precom instellingen
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2022, 11:37:44 »
Bedankt voor je reactie!

Dat snap ik idd.
Maar bij galaxy kwam de melding wel in de bovenste rij als het woordfilter matchte maar bij de Precom niet. Of staat er een instelling verkeerd?

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: Precom instellingen
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2022, 11:47:39 »
Maar bij galaxy kwam de melding wel in de bovenste rij als het woordfilter matchte maar bij de Precom niet. Of staat er een instelling verkeerd?

Het kan zijn dat de maildropfunctie bij de Precompager iets anders in de firmware staat. Sterker nog, de maildropfunctie heeft tot de firmwareversie 3.45 nooit goed gewerkt. Kwam wel binnen als maildrop maar zonder geluid. Misschien is dat ook een onderdeel van dit issue.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: Precom instellingen
« Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2022, 12:57:48 »
Heb hier v341 op staan ::)

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Precom instellingen
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2022, 13:09:24 »
Heb hier v341 op staan ::)

Oei dat is een hele oude, één van de 1e denk ik?
Dan mag je blij zijn dat maildrop al iets doet denk ik.
Ik denk dat ie in deze oude versie precies omgedraaid werkt t.o.v. de Galaxy, wat Daaf aangeeft.
FW Updaten kan denk ik niet, betwijfel sowieso of dat kan bij de Precom, vlg. is er in de componenten later ook e.e.a. veranderd.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: Precom instellingen
« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2022, 13:19:49 »
Ben idd ook blij dat die al wat doet en hij iig wel het goede alarm afspeelt bij een filtetmatch in de maildrop.
Een upgrade naar de 345 versie op deze Pager wordt lastig begrijp ik Johan?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Precom instellingen
« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2022, 15:03:21 »
Technisch gezien is het misschien wel te doen, maar je moet er de juiste spullen voor hebben. Dat kan alleen de importeur vermoed ik.