Auteur Topic: Mogelijkheid laatste bericht bij: "Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"  (gelezen 548 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Nardes1965

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 194
Beste operators,

Zou het mogelijk zijn als je op "Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" klikt, je direct naar de laatste pagina gaat waar het nieuwe bericht staat?

https://www.scannerforum.nl/index.php?action=unread

Bedankt alvast!

Nardes

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 322
Re: Mogelijkheid laatste bericht bij: "Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2024, 19:35:35 »
Als je op het 'embleempje' nieuw tikt, spring je in 1 keer naar het eerste bericht van de reeks, die je nog niet gelezen hebt; is dat wat je zoekt?
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Mogelijkheid laatste bericht bij: "Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"
« Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2024, 20:11:10 »
Als je op het 'embleempje' nieuw tikt, spring je in 1 keer naar het eerste bericht van de reeks, die je nog niet gelezen hebt; is dat wat je zoekt?

Dat lijkt me inderdaad wat hij zoekt, anders weet ik het eerlijk gezegd ook niet :)

Offline Nardes1965

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 194
Re: Mogelijkheid laatste bericht bij: "Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"
« Reactie #3 Gepost op: 7 februari 2024, 20:55:43 »
Aha! dat icoontje rechts dus, wist ik niet. Bedankt mannen. ;)

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4897
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: Mogelijkheid laatste bericht bij: "Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2024, 07:37:48 »
Hoe dit werkt verschilt per type forumsoftware, hier inderdaad het [nieuw] ikoontje. Ik ken het ook met een symbooltje voor de titel en zelfs (verrassend voor mij) met het gewoon op de link in het overzicht klikken.
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline PD0G

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 53
    • QRZ PD0G
Re: Mogelijkheid laatste bericht bij: "Ongelezen berichten sinds je laatste bezoek"
« Reactie #5 Gepost op: 8 februari 2024, 08:12:28 »
en dit was ik aan het zoeken. top