Auteur Topic: woord filter werkt niet???  (gelezen 1756 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline brw martijn

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
woord filter werkt niet???
« Gepost op: 2 april 2010, 18:11:35 »
na het te vrede gebruik van af de eerste jup heb ik mijn nieuwste jup versie 6.8 maar eens aan de kant gedaan en heb ik de versie 9.1 gekocht.

Nu wil ik het woord filter gebruiken maar ik blijf de meldingen gewoon binnen krijgen.
Ik wil de oms alarmen op stil zetten en heb daarom flash only bij music en tone ingesteld. bij de capcodes staat geen vinkje bij prio wel bij fil en ik heb de pieper op alleen trillen staan
Nu komt er een oms binnen en begind die gewoon te trillen.

Wat doe ik verkeerd?

Offline SemafoonWinkel.nl

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 155
    • http://www.semafoonwinkel.nl
Re: woord filter werkt niet???
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2010, 21:08:39 »
Citaat van: "brw martijn"
na het te vrede gebruik van af de eerste jup heb ik mijn nieuwste jup versie 6.8 maar eens aan de kant gedaan en heb ik de versie 9.1 gekocht.

Nu wil ik het woord filter gebruiken maar ik blijf de meldingen gewoon binnen krijgen.
Ik wil de oms alarmen op stil zetten en heb daarom flash only bij music en tone ingesteld. bij de capcodes staat geen vinkje bij prio wel bij fil en ik heb de pieper op alleen trillen staan
Nu komt er een oms binnen en begind die gewoon te trillen.

Wat doe ik verkeerd?

- De meldingen blijf je i.d.d. gewoon krijgen, dat is normaal. Je kunt meldingen met filterwoorden eventueel in maildrop laten komen.
- Je moet woordfilter bij een CAP-code activeren door FIL te kiezen op deze CAP-code.
- Waarschijnlijk behandelt hij bij jouw woordfilter als priority, en is de optie piep & tril bij priority aangevinkt.
Dit is meestal een default instelling in de software.
- Ook kan always vibrate aangevinkt staan, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Meeste mensen willen meldingen met filterwoorden juist als priority behandelt hebben.
Dus die default keuze is meestal goed.
Gevaar van bij OMS / PAC / TEST etc. als woordfilter, is dat je meldingen met deze tekst gewoon niet opmerkt daardoor.

Offline brw martijn

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: woord filter werkt niet???
« Reactie #2 Gepost op: 3 april 2010, 10:10:27 »
Er staat een vinkje bij fil.


"en is de optie piep & tril bij priority aangevinkt."

Als ik deze uit zet doet dan het woord filter het wel? maar dan trilt die niet meer bij een prio melding??

Offline brw martijn

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: woord filter werkt niet???
« Reactie #3 Gepost op: 3 april 2010, 14:45:09 »
nou flash only werkt gewoon niet, dus wat heb ik gedaan gewoon user en 00000000000 ingevuld probleem opgelost