Auteur Topic: Verschil Motorola TLKR T80 & T81  (gelezen 8415 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Niet meer lid

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 58
Verschil Motorola TLKR T80 & T81
« Gepost op: 1 juni 2016, 12:22:04 »
Nu de vakantie er weer aan komt ben ik een beetje aan het kijken naar nieuwe PMR portofoons. Mijn oog viel op de Motorola TLKR T80, maar ik zag toevallig ook de T81. Nu heb ik spec sheets opgevraagd bij Motorola, maar ik kan geen verschil ontdekken behalve in de meegeleverde accessoires (autolader en koffer) maar ze rekenen gemiddeld 60 euro meer voor de T81. Is de T81 gewoon een T80 met een nieuwe kleur en accessoires?

Offline Niet meer lid

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 58
Re: Verschil Motorola TLKR T80 & T81
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2016, 14:14:09 »
Gezien het aantal reacties zijn er weinig tot geen ervaringen met beide toestellen ;D . Ik had nog even rondgevraagd maar het lijkt er inderdaad op dat de T81 hetzelfde is als de T80, alleen met andere accessoires. Zo te zien moet de T81 de T80 Extreme gaan vervangen.

Straks ga ik even spelen met Motorola XTNi D's  :D .

Offline JeffVDM

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 25
Re: Verschil Motorola TLKR T80 & T81
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2017, 09:56:56 »
Hallo,

Het enig verschil is dat T81 maar 1 portofoon voor die prijs bevat maar wel een degelijke headset, extra batterij en autolader. De T80 en de extreme versie ervan is een set van 2 portofoons. De extreme is waterdicht Ip67 (net zoals de T81), terwijl de gewone T80 dat niet is.

De T81 moet de T80 niet vervangen, maar het is een versie speciaal ontwikkeld voor sporten zoals airsoft of bijvoorbeeld een zelfstandige bewakingsagent die in gehuurd kan worden. Dan kan iedere airsofter apart een toestel aankopen en moeten ze er geen 2 kopen. De accessoires zoals extra batterij en speciale headset zijn daar heel geschikt voor.